Espresso

19 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.07.2007

Cechy mediów

S. Carton, The Characteristics of Media, "ClickZ", 9.07.2007

Tak jak nie do końca można porównać wrażenia towarzyszące otwieraniu listu napisanego ręką bliskiej osoby i otwieraniu e-maila od niej (wydaje mi się przynajmniej, że wiele ludzi jeszcze czuje tę różnicę!), tak też te same - na pozór - treści zawarte w reklamach zamieszczanych w różnych mediach wzbudzają w odbiorcy inne emocje. Marketerzy powinni zatem pamiętać, że konsumenci bardzo często świadomie wybierają kontakt z określonymi mediami poszukując tym samym specyficznej formy przekazu.

18 lipca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.07.2007

Wyraź się z Chio

Pod nazwą Boys&Girls rozpoczęła się ogólnopolska promocja konsumencka dla marki chipsów Chio, której towarzyszy hasło "Weź się wyraź". Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrost sprzedaży produktów Chio należących do firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja marketing services Peppermint. Agencja przygotowała również reklamę telewizyjną wspierającą komunikację promocji Boys&Girls.

Poprzednie Następne