0 1 0 0 0 19.07.2007Dwaj nowi klienci Imago PR z branży IT&TImago Public Relations rozpoczęła współpracę z dwoma klientami branży nowych technologii i telekomunikacji: firmą Voxnet, jednym z wiodących operatorów telefonii alternatywnej oraz z firmą Eurosystem, największym graczem w branży skanowania laserowego w Polsce.
0 1 0 0 0 19.07.2007Wakacje z KarierąSerwis kariera.com.pl zaprasza wszystkich studentów i absolwentów do wzięcia udziału w konkursie na najciekawszy opis "Wakacji z Karierą". Do wygrania programy multimedialne, pendrivy i inne cenne nagrody.
0 1 0 0 0 19.07.2007Narzędzia do obsługi reklamy kontekstowej od NetSprint.pl i WP.plWyszukiwarka NetSprint.pl oraz portal Wirtualna Polska wprowadzają do swojej oferty dwa innowacyjne narzędzia. Kalkulator ceny za kliknięcie oraz precyzyjny mechanizm kontroli miejsca emisji reklam kontekstowych pozwolą reklamodawcom na prowadzenie jeszcze skuteczniejszej kampanii reklamowej w wyszukiwarce i sieci kontekstowej.
0 1 0 0 0 19.07.2007Cechy mediówS. Carton, The Characteristics of Media, "ClickZ", 9.07.2007Tak jak nie do końca można porównać wrażenia towarzyszące otwieraniu listu napisanego ręką bliskiej osoby i otwieraniu e-maila od niej (wydaje mi się przynajmniej, że wiele ludzi jeszcze czuje tę różnicę!), tak też te same - na pozór - treści zawarte w reklamach zamieszczanych w różnych mediach wzbudzają w odbiorcy inne emocje. Marketerzy powinni zatem pamiętać, że konsumenci bardzo często świadomie wybierają kontakt z określonymi mediami poszukując tym samym specyficznej formy przekazu.
0 1 0 0 0 18.07.2007Q&AConsulting z Lechem PilsemAgencja Public Relations Q&AConsulting podpisała umowę przedłużającą współpracę w zakresie obsługi PR wielkopolskiej marki Lech Pils, należącej do Kompanii Piwowarskiej. Działania mają charakter wizerunkowy i nawiązują do regionalnego charakteru marki. Agencja wspiera także działania sponsoringowe Pilsa w wielkopolskich klubach sportowych.
0 1 0 0 0 18.07.2007Świeża Bazylia dla PKP Przewozy RegionalneAgencja Świeża Bazylia PR rozpoczęła współpracę ze spółką PKP Przewozy Regionalne. Współpraca ma obejmować event marketing.
0 1 0 0 0 18.07.2007Nowy Klient Blue AngelsAgencja Blue Angels rozpoczęła współpracę z firmą Global World Center, twórcą nowoczesnej platformy pracy zdalnej www.globaljobhouse.com.
0 1 0 0 0 18.07.2007Budowanie relacji między przedstawicielem medycznym a lekarzem i farmaceutą29 sierpnia br. w Warszawie odbędzie się seminarium poświęcone wykorzystaniu nowych technologii IT w kontaktach przedstawicieli medycznych z lekarzami i farmaceutami.
0 1 0 0 0 18.07.2007Digital Avenue przejmuje MedouseZarząd spółki Digital Avenue, planującej wejść na rynek giełdowy NewConnect, podpisał umowę przejęcia udziałów w spółce Medousa specjalizującej się w tworzeniu i rozbudowie serwisów internetowych. Transakcja o wartości 5 mln. 100 tys. PLN sfinansowana zostanie z kapitału pozyskanego w ramach oferty poprzedzającej wejście spółki na NewConnect.
0 1 0 0 0 18.07.2007Wyraź się z ChioPod nazwą Boys&Girls rozpoczęła się ogólnopolska promocja konsumencka dla marki chipsów Chio, której towarzyszy hasło "Weź się wyraź". Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku, a także wzrost sprzedaży produktów Chio należących do firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. Za kreację i realizację wszystkich działań odpowiada agencja marketing services Peppermint. Agencja przygotowała również reklamę telewizyjną wspierającą komunikację promocji Boys&Girls.