Marketerzy prężą muskuły na siłowniach
  • 0
  • 1
20.07.2007

Marketerzy prężą muskuły na siłowniach

L. Petrecca, Marketers flex muscle at gyms, "USA Today", 16.07.2007

Sale gimnastyczne i kluby fitness szukają nowych źródeł dochodów, marketerzy nowych sposobów dotarcia do klientów. Bywalcy klubów – zazwyczaj ludzie młodzi i dobrze usytuowani – są bardzo atrakcyjną grupą docelową. Aby do niej trafić, amerykańscy marketerzy sięgają po wiele narzędzi: ambient media, sampling lub okazjonalne wynalazki, jak "magiczne" maty pod prysznic. W artykule "USA Today" także o tym, czego unikać w marketingu na siłowniach oraz o wpływie samego miejsca na skojarzenia z marką.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2007