0 1 0 0 0 17.09.2007Słodkie Upominki na Ecco WalkathonFirma Słodkie Upominki przygotowała cukierki dla Ecco Central&Eastern Europe, właściciela marki Ecco. Pojawią się one na imprezie Ecco Walkathon oraz w wybranych sklepach Ecco.
0 1 0 0 0 17.09.2007Minima dla marki Rattan PrestigeAgencja full-service Minima przeprowadziła gruntowny lifting marki Rattan Prestige.
0 1 0 0 0 17.09.2007Warszawa w BBC WorldFundacja Warsaw Destination Alliance realizuje kolejną kampanię reklamową Warszawy w międzynarodowej stacji BBC World. Od 17 września do 11 listopada br. trzydziestosekundowe spoty przedstawiać będą stolicę Polski jako atrakcyjne miejsce organizacji spotkań biznesowych. Partnerami przedsięwzięcia są Polskie Linie Lotnicze LOT oraz firma redNet Property Group, organizator Środkowoeuropejskich Targów Nieruchomości i Inwestycji CEPIF.
1 1 0 0 0 17.09.2007Nowa kampania ING Banku ŚląskiegoSpot telewizyjny nawiązuje do reklamy, która w 2006 roku przyniosła ogromne efekty zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe. ING po raz kolejny chce utrwalić w świadomości klientów jakość serwisu oraz to, że doradcy gotowi są dojechać na spotkanie z klientem, gdzie mu wygodnie oraz załatwić za niego niektóre formalności – „Dojeżdżają, załatwiają, prowizji nie pobierają”.
0 1 0 0 0 17.09.2007Ciszewski Public Relations rozpoczyna działalność w Pradze1 października Ciszewski Public Relations rozpocznie działalność w Republice Czeskiej. Otwarcie zagranicznego oddziału firmy jest pierwszym krokiem na drodze rozwoju agencji w krajach Europy Środkowo – Wschodniej.
0 1 0 0 0 17.09.2007Telewizyjne miasteczko n23 września na Polu Mokotowskim odbędzie się największy jesienny piknik w Warszawie – telewizyjne miasteczko n. Podczas imprezy zaprezentuje się prawie czterdzieści kanałów telewizyjnych dostępnych na platformie telewizji nowej generacji n.
0 1 0 0 0 17.09.2007Hotel Rialto i Klub Akwarium promują jazzowe talenty23 września w Jazz klubie Akwarium w Złotych Tarasach odbędzie się pierwszy z cyklu koncertów pod wspólnym tytułem Rialto Jazz Night.
0 1 0 0 0 17.09.2007Inside-Out czyli reklama indoor jako forma komunikacji out-of-homeSeminarium „Inside-Out czyli reklama indoor jako forma komunikacji out-of-home” odbędzie się 2 października w Warszawie, w hotelu Regency Hyatt Warsaw. Jest to pierwsze seminarium branżowe poświęcone tematyce reklamy indoor oraz reklamy w miejscu sprzedaży, zorganizowane z myślą o reklamodawcach, domach mediowych i branży out-of-home. Organizatorem seminarium jest Best Media, wydawca pierwszego magazynu branży out-of-home - Outdoor Media.
0 1 0 0 0 17.09.2007ARW Image PR dla Trol InterMediaAgencja ARW Image Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Trol InterMedia. Podpisana we wrześniu umowa przewiduje kompleksową obsługę public relations.
0 1 0 0 0 14.09.2007Polski ZenithOptimedia najlepszy w regionie CEEMENPolski oddział ZenithOptimedia otrzymał prestiżowy tytuł najlepszego biura 2007 r. w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, Bliskiego Wschodu oraz Skandynawii (CEEMEN) w ramach sieci domów mediowych ZenithOptimedia.