0 1 0 0 0 10.09.2007Citrix przejmuje QuickTreeCitrix Systems ogłosił przejęcie QuickTree, twórcy oprogramowania, skupiającego się głównie na poprawie bezpieczeństwa i wydajności systemów XML i usług web. Dzięki dołączeniu możliwości przetwarzania XML do linii produktów Citrix NetScaler, Citrix WANScaler oraz Citrix Access Gateway, firma wzmocni infrastrukturę dostarczania aplikacji typu end-to-end. Przejęcie umożliwi akcelerację, optymalizację oraz dostępność aplikacji.
0 1 0 0 0 10.09.2007Mobijoy! obsługuje smsową promocję Radia ZETMobijoy! - spółka zależna One-2-One S.A. podjęła obsługę projektów SMSowych Radia ZET, w ramach wyniku rozstrzygniętego przetargu na usługi mobilne i doradztwo w zakresie strategii interaktywnej. W efekcie Mobijoy! rozpoczyna dzisiaj realizację głównej jesiennej loterii smsowej Radia ZET, która potrwa do 7 grudnia 2007.
0 1 0 0 0 10.09.2007Bigram wyróżniony tytułem Business SuperbrandMarka Bigram otrzymała tytuł Business Superbrands. Została uznana za jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.
0 1 0 0 0 10.09.2007Flora partnerem Obchodów Światowego Dnia SercaPo raz kolejny marka Flora została Partnerem Głównym Centralnych Obchodów Światowego Dnia Serca. Tegorocznej, siódmej w Polsce, a dziewiątej edycji na świecie towarzyszy hasło: "Zdrowa rodzina - zdrowe społeczeństwo".
0 1 0 0 0 10.09.2007Start jesiennej kampanii Milandii z Soul and MindW drugim tygodniu września ruszy kolejny etap kampanii pod hasłem "Milandia. Tak smakuje mleko!". Działania mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest wzrost znajomości marki mleka Milandia, należącego do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Ostrołęka. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się Agencja Reklamowa Soul and Mind.
0 1 0 0 0 10.09.2007Substance Brand Consulting – praktyczna wiedza w doradztwie strategicznymW grupie Starcom MediaVest rozpoczęła działalność firma Substance Brand Consulting, zajmująca się kompleksowym doradztwem w zakresie strategii marki. Dyrektorem zarządzającym Substance została Grażyna Godlewska.
0 1 0 0 0 10.09.2007Najnowsza kampania LG Design ArtZ początkiem września firma LG rozpoczęła wizerunkową kampanię najnowszej linii telewizorów i kina domowego Design Art z segmentu Premium wprowadzanych na rynek polski.
0 1 0 0 0 10.09.2007Dodatkowa minuta na reklamy wyborczeExtra minute of TV ad time granted for election, "B&T", 10.09.2007. W Australii na czas wyborów tamtejszy urząd ds. komunikacji i mediów (Communications and Media Authority) wydłużył przerwę reklamową o dodatkową minutę. Między 18:00 a 24:00 w godzinie, zamiast dotychczasowych 15 minut będzie można obejrzeć 16 minut reklam. Pod rozwagę naszym politykom.
0 1 0 0 0 10.09.2007O blogosferze podczas seminarium „Rewolucja w komunikacji”12 września w warszawskiej siedzibie Agory odbędzie się IV seminarium z cyklu "Rewolucja w Komunikacji" pt. "Największe polskie badanie blogosfery", organizowane przez fundacje InternetPR.pl i Gazeta.pl. Badanie blogosfery przeprowadzone zostało przez firmę Gemius i Blox.pl.
0 1 0 0 0 7.09.2007Weronika Rosati twarzą linii kremów Sin Skin Dr Ireny ErisLaboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wprowadza kolejną linię preparatów pielęgnacyjnych pod nazwą Sin Skin Dr Irena Eris. Launch produktu wspierany będzie kampanią prasową, której bohaterką jest aktorka Weronika Rosati.