0 1 0 0 0 5.10.2007D-Link Technology Trend – Polacy gotowi do wyborów przez internetBlisko 1/3 (32%) Polaków oddałaby swój głos w najbliższych wyborach parlamentarnych za pośrednictwem internetu, gdyby była taka techniczna i prawna możliwość – wynika z badań D-Link Technology Trend (DTT), przeprowadzonych na zlecenie firmy D-Link przez Millward Brown SMG/KRC.
0 1 0 0 0 5.10.2007Grupa Trader.com zamyka tygodnik ogłoszeniowy KupSprzedaj w Lublinie i RadomiuWraz z początkiem października zapadła ostateczna decyzja w sprawie zawieszenia działalności wydawnictwa Siódemka, należącego do grupy mediowej Trader.com (Polska).
0 1 0 0 0 5.10.2007AdWorks rozpoczyna współpracę z NetiąOd 1 września agencja Adworks rozpoczęła współpracę z jednym z największych dostawców usług telekomunikacyjnych - Netią S.A. Adworks odpowiadać będzie za wszystkie działania BTL.
0 1 0 0 0 4.10.2007Wiarygodność w sieci (AdWeek)B. Morrissey, Do Web Ads Lack Credibility?, "Adweek", 2.10.2007Podobno świat coraz mocniej przenosi się w rzeczywistość wirtualną, emotikony zastępują emocje, marketing internetowy święci triumfy... Tymczasem najnowsze badania Nielsena pokazują, że najmniej wierzymy właśnie reklamom internetowym!
0 1 0 0 0 4.10.2007Telekomunikacja Polska promuje tanie rozmowy na uchwytach w komunikacji miejskiejRozpoczęła się kampania reklamowa Telekomunikacji Polskiej na uchwytach w autobusach komunikacji miejskiej. Kampania przygotowana jest przez Ambient Media i prowadzona jest w 10 największych miastach, na 6000 nośników.
0 1 0 0 0 4.10.200727&More – nowa sieć na światowym rynku PR„27&More” to nowa światowa sieć agencji PR, która została utworzona w celu zapewnienia międzynarodowym klientom łatwego i efektywnego dostępu do zintegrowanej obsługi public relations. Sieć oferuje działania komunikacyjne, realizowane przez niezależne agencje public relations, posiadające doświadczenie w komunikacji transgranicznej.
0 1 0 0 0 4.10.2007Multikino sprzedaje reklamę na ekranach sieci Silver ScreenBiuro Reklamy Multikina - wewnętrzny dział sieci kinowej Multikino - podpisał umowę dotyczącą sprzedaży reklamy w sieci kinowej Silver Screen. Oznacza to, że oferta Multikina dla reklamodawców obejmuje obecnie łącznie 19 kin w dużych miastach w Polsce, czyli w sumie 174 ekrany.
0 1 0 0 0 4.10.2007Osram zdobywcą nagród na Międzynarodowych Targach „Światło 2007”Uroczystość wręczenia miała miejsce podczas Gali otwarcia Targów w dniu 26.09.2007 roku. Nagrody z rąk organizatora odebrał przedstawiciel firmy Osram Jacek Wiernicki, Dyrektor Handlowy Sprzedaży Hurtowej.
0 1 0 0 0 4.10.2007Psychologia reklamy – II edycja studiów podyplomowych, współorganizowanych przez PublicisZainteresowanie tegoroczną edycją podyplomowych studiów „Psychologia reklamy” okazało się tak duże, że zamiast jednej utworzono aż dwie grupy. Wśród 60 słuchaczy II edycji „Psychologii reklamy” dominują osoby związane zawodowo z branżą reklamową. Uroczysta inauguracja studiów odbędzie się już 6 października.
0 1 0 0 0 4.10.2007Fiege wybiera SigmęFiege, czołowa europejska firma logistyczna, powierzyła z dniem 1 października obsługę public relations agencji Sigma International (Poland).