0 1 0 0 0 3.10.2007Lars Lawson ratuje kotka, czyli marketing wirusowy w branży ITLawson Software, globalny dostawca rozwiązań ERP, postanowił w niecodzienny sposób wyróżnić swoją ofertę na tle największych konkurentów.
1 1 0 0 0 3.10.2007Media Markt podgląda ukrytą kamerą (wideo)7 października ruszy ogólnopolska reklama telewizyjna sieci Media Markt. Techniką ukrytej kamery nagrane zostały autentyczne i spontaniczne reakcje ludzi na główny motyw kampanii: „Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki”.
0 1 0 0 0 3.10.2007Schulz z kampanią dla MitsubishiZ początkiem października ruszyła nowa kampania reklamowa marki Mitsubishi. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie pozycji brandu Mitsubishi wśród polskich klientów.
0 1 0 0 0 3.10.2007Animatic Studio dla nowego dziennika PolskapresseAnimatic Studio, pierwsza w Polsce firma wyspecjalizowana w tworzeniu animatików, uczestniczy w procesie badania konceptów reklamowych dla nowego dziennika wydawnictwa Polskapresse.
0 1 0 0 0 3.10.2007Uroczyste otwarcie fabryki PfleidererGrupa Pfleiderer Grajewo S.A. zleciła Agencji Koncertowej Winner z Krakowa, zorganizowanie oraz produkcję uroczystego otwarcia nowej fabryki MDF w Grajewie, należącej do międzynarodowego koncernu Pfleiderer A.G. o zasięgu działania od Kanady po Rosję. Uroczystość otwarcia odbyła się 19 września 2007 roku. Było to niecodzienne wydarzenie, w którym uczestniczyło ponad 600 zaproszonych gości z całej Europy.
0 1 0 0 0 3.10.2007III kwartał bije rekordyTrzeci kwartał 2007 okazał się rekordowy, jeśli chodzi o liczbę ogłoszeń o pracę dla PR-owców – w prasie i Internecie ukazało się aż 368 ofert. Już prawie połowa ogłoszeń pochodzi bezpośrednio z wortalu PRoto.
0 1 0 0 0 3.10.2007Flashbook.pl rozpoczyna współpracę z agencją LinetWydawnictwo Flashbook.pl nawiązało współpracę z agencją interaktywną Linet. Współpraca dotyczy budowy specjalistycznych serwisów związanych z przygotowywanymi właśnie kieszonkowymi poradnikami Flashbook.pl.
0 1 0 0 0 3.10.2007SUSem po nagrody1. października ruszył program lojalnościowy dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Uczestnicy programu Member gets Member SUSem po nagrody mogą polecać znajomym ubezpieczenia samochodowe oraz turystyczne mBanku i wygrywać atrakcyjne nagrody.
0 1 0 0 0 3.10.2007Studia MBA dla pracowników BRE BankuBRE Bank wspólnie z Gdańską Fundacją Kształcenie Menedżerów przygotował Wewnętrzny Program BREmba, czyli roczne studia MBA dla najlepszych pracowników. Uroczysta inauguracja programu odbędzie się 3 października w Ośrodku Szkoleniowym BRE Banku w Jachrance. Jest to element strategii zarządzania talentami.
0 1 0 0 0 3.10.2007MM Communications i Paged 250 metrów pod ziemiąMM Communications wygrała przetarg na organizację jubileuszu 75-o lecia firmy Paged. Z tej okazji organizuje niezwykłą, podziemną uroczystość oraz imprezy towarzyszące pod hasłem „Paged – tradycja i nowoczesne myślenie”.