Psychologia reklamy - II edycja studiów podyplomowych, współorganizowanych przez Publicis
  • 0
  • 1
4.10.2007

Psychologia reklamy – II edycja studiów podyplomowych, współorganizowanych przez Publicis

Zainteresowanie tegoroczną edycją podyplomowych studiów „Psychologia reklamy” okazało się tak duże, że zamiast jednej utworzono aż dwie grupy. Wśród 60 słuchaczy II edycji „Psychologii reklamy” dominują osoby związane zawodowo z branżą reklamową. Uroczysta inauguracja studiów odbędzie się już 6 października.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2007

Eskadra Events dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

2. października w Wielkiej Sali Balowej Zamku Królewskiego w Warszawie odbyła się konferencja Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Konferencja była zorganizowana w związku z zakończeniem negocjacji programów operacyjnych z Komisją Europejską. Podczas konferencji odbyła się uroczysta inauguracja wdrażania funduszy UE na lata 2007 – 2013. Eskadra Events przygotowała i zorganizowała konferencję na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.