0 1 0 0 0 30.10.2007Kampania promocyjna BMW serii X3Inchcape Motor Polska, dealer BMW i MINI prowadzi kampanię promocyjną dotyczącą wprowadzenia nowego dwulitrowego silnika diesla o mocy 177 KM do BMW serii X3.
0 1 0 0 0 30.10.2007Przedświąteczna promocja BaileysaFirma Diageo przygotowała dla swoich klientów kolejną akcję promocyjną marki Baileys. W okresie przedświątecznym do likieru zostaną dołączone 2 szklanki do podawania Baileysa na lodzie (tzw. Baileys on the rocks), a wszystko w eleganckim, czerwonym opakowaniu.
0 1 0 0 0 30.10.20073K Projects organizuje promocję GPS dla Harman/Becker3K Projects organizuje serię eventów dla Harman/Becker. Akcja ma na celu promocję produktów firmy, w tym najnowszego GPS’a w ofercie - Becker Traffic Assist 7926.
0 1 0 0 0 30.10.2007Prawdziwe pieniądze za wirtualną kartęmBank zaprasza do udziału w konkursie na hasło promujące eKarty.
0 1 0 0 0 30.10.2007Euro RSCG Sensors nowym członkiem ZFPRDo grona zrzeszonych w Związku Firm Public Relations agencji 29 października dołączyła Euro RSCG Sensors Sp. z o.o. To czwarta firma, która w tym roku została przyjęta do ZFPR. Obecnie Związek liczy 27 członków.
0 1 0 0 0 30.10.2007Momentum i PLL LOT promują PekinNowe połączenie lotnicze Warszawy z Pekinem było myślą przewodnią stoiska PLL LOT podczas ostatnich targów TT Warsaw Tour and Travel. Przygotowaniem stoiska narodowego przewoźnika oraz animacjami w trakcie trwania targów zajęła się agencja Momentum Worldwide.
0 1 0 0 0 30.10.2007Kuc projektuje dla Anna sp. z o.o.Firma Reklamowa Kuc wygrała globalny przetarg na kreację opakowań i materiałów BTL firmy Anna sp. z o.o. producenta nowatorskich filtrów oczyszczających wodę.
0 1 0 0 0 30.10.2007Glaubicz Garwolińska Consultants z AccessGlaubicz Garwolińska Consultants rozpoczęła współpracę z firmą Access – jedną z najdłużej działających na polskim rynku firm Corporate Finance. Działania public relations obejmują przygotowanie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej po zmianie udziałowców firmy.
0 1 0 0 0 30.10.2007Sagem i Telepizza nawiązują współpracęSagem Communication Poland i Telepizza rozpoczynają wspólną akcję promocyjną. W ramach partnerstwa strategicznego firmy przygotowały ogólnopolski konkurs, który potrwa od 1 listopada do 24 grudnia 2007.
0 1 0 0 0 30.10.2007Goście Pizza Hut bawią się na okrągłoOd początku października w restauracjach Pizza Hut w centrum uwagi gości fotoamatorów znajdują się grupki uśmiechniętych przyjaciół bawiących się dzięki Cheesy Bites. Wszystko przez możliwość wzbogacenia każdej dużej pizzy o Cheesy Bites, i fotograficznemu konkursowi „Powiedz cheese 24 razy!”.