0 1 0 0 0 24.10.2007Nagrody dla resellerów za sprzedaż produktów CACA ogłaszając nowy konkurs dla resellerów przede wszystkim chce nagrodzić najlepszych sprzedawców swoich rozwiązań w wersjach pudełkowych i licencjonowanych. Partnerzy handlowi mogą zwiększyć swój przychód przez korzystanie z najnowszych i najlepszych rozwiązań systemowych, jednocześnie biorąc udział w zabawie You Choose 2.
0 1 0 0 0 24.10.2007Momentum stworzyła kampanię i komunikację dla VI Kongresu TechnologicznegoAgencja Marketingu Zintegrowanego 2007 roku, Momentum Worldwide przygotowała kampanię reklamową VI Kongresu Technologicznego firmy Polkomtel SA. Agencja jest także odpowiedzialna za kreację oraz produkcję wszystkich materiałów komunikacyjnych.
0 1 0 0 0 24.10.2007Nagroda Effie dla ING BankuKampania reklamowa kredytu hipotecznego „Dojeżdżacie? Dojeżdżamy”, przygotowana przez agencję Brain, została wyróżniona w jednym z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie, Effie 2007.
0 1 0 0 0 24.10.2007Bank BPH nagrodzony za najefektywniejsze kampanie reklamoweBank BPH jako jedyny bank zdobył dwie nagrody w konkursie efektywności komunikacji marketingowej Effie 2007.
0 1 0 0 0 24.10.2007Biuletyn firmowy – 285 pytań i odpowiedzi„Biuletyn firmowy. 285 pytań i odpowiedzi” to nowa książka poświęcona prasie firmowej w Polsce. Druga publikacja o biuletynach, napisana przez Tomasza Kościelnego, ma formę żywego dialogu pomiędzy ekspertem a osobą poszukującą odpowiedzi na pytania związane z tworzeniem gazet firmowych.
0 1 0 0 0 24.10.2007Miblo.pl – nowa porównywarka ofert operatorów GSMOd kilku dni internauci mają możliwość szybkiego i precyzyjnego zestawienia propozycji ofert operatorów GSM działających w Polsce. Firma Webdwazero Sp. z o.o. udostępniła internetową porównywarkę GSM – Miblo.pl - z ponad 300 tys. ofert 9 operatorów działających na naszym rynku.
0 1 0 0 0 24.10.2007Interaktywne centrum nauki dla dzieci i młodzieżyAgencja interaktywna Venti uruchomiła portal interaktywnego „Centrum Nauki Kopernik” funkcjonującego w Warszawie. www.kopernik.org.pl zachęca zarówno najmłodszych jak i dorosłych do zainteresowania się nauką zapraszając ich do zabawy.
0 1 0 0 0 24.10.2007Gdzie sport staje się biznesemZbliża się VI edycja Międzynarodowej Konferencji Dni Marketingu Sportowego. Wielkie święto polskiego sportu i biznesu odbędzie się 8-9 listopada 2007 r. w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie.
0 1 0 0 0 24.10.2007Effie 2007 za kampanię „Piękna Historia” dla marki Żywiec„Piękna Historia” - kampania reklamowa marki Żywiec, otrzymała srebrną statuetkę w ósmej edycji Effie Awards. Nagrodzona kampania wyróżniała się wyjątkową, pionierską konstrukcją strategii komunikacyjnej, dotąd niestosowaną na polskim rynku.
0 1 0 0 0 24.10.2007Sztuka, sponsor, sukces, czyli konferencja „Sponsoring w Kulturze”Trzecia edycja ogólnopolskiej konferencji „Sponsoring w Kulturze” zorganizowana zostanie 16 listopada 2007 r. w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Uczestnicy konferencji odbywającej się pod hasłem „Sztuka. Sponsor. Sukces” dyskutować będą o możliwościach współpracy pomiędzy kulturą a biznesem w Polsce.