0 1 0 0 0 30.10.2007Wiktoria dla Amway OnlinePlatforma Amway Online została nagrodzona w X edycji konkursu "Warszawski Znak Jakości". 27 października 2007 roku o godz.16.30 w Wielkiej Sali Ansamblowej na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się uroczystość wręczenia statuetek Wiktorii najlepszym firmom z Warszawy i Mazowsza.
0 1 0 0 0 30.10.2007Inteligentne zakupy onlineUżytkownicy platformy e-commerce, umożliwiajacej zakup towarów oferowanych przez Amway Polska, mogą korzystać z funkcji płatności online za pośrednictwem konta Inteligo. Pozwala to wyeliminować wizytę w banku lub płatność gotówką przy odbiorze towaru.
0 1 0 0 0 29.10.2007Artegence wyodrębnia Dział BadańNową jednostką organizacyjną w ramach Artegence jest Dział Badań wydzielony z Działu Strategii.
0 1 0 0 0 29.10.2007Nowa kampania wspierająca polskich przedsiębiorcówNa początku przyszłego roku, w dwóch renomowanych tytułach europejskich, pojawi się dodatek Business Billboard Poland reklamujący polskie firmy. Pod nazwą BBP kryje się kampania, której celem jest ułatwienie ekspansji rodzimym przedsiębiorcom na rynki unijne. Drogą wiodącą do jego zrealizowania ma być stworzenie unikalnego interaktywnego billboardu B2B. Polskie przedsiębiorstwa gotowe do nawiązania kontaktów handlowych z zagranicą będą zebrane w jednym miejscu, co znacznie ułatwi podjęcie współpracy.
0 1 0 0 0 29.10.2007Grupa Fresh pro publico bono dla Media VisageGrupa Fresh nawiązała roczną współpracę z Fundacją Media Visage. Na podstawie podpisanej umowy prace na rzecz organizacji będą realizowane pro publico bono.
0 1 0 0 0 29.10.2007Widzialni – Serwisy internetowe bez barier22 października 2007r. ruszył nowatorski projekt Polskiego Związku Niewidomych Śląsk i Agencji IArt o nazwie Widzialni (www.widzialni.eu). Jego celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej i administracji państwowej na problem dostępności stron internetowych dla osób niepełnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem osób niewidomych i niedowidzących.
0 1 0 0 0 29.10.2007S4 i Centra realizują Akcję EkspertyzaAgencja Reklamowa S4 rozpoczyna akcję promocyjną „Ekspertyza” dla firmy Centra S.A. Akcja ma trwać do końca stycznia przyszłego roku.
0 1 0 0 0 29.10.2007Agencja Star Advertising przygotowała kampanię Machiny EdukacyjnejZ początkiem listopada w stołecznym metrze ruszy dwutygodniowa kampania billboardowa Machiny Edukacyjnej - warszawskiej szkoły języka hiszpańskiego.
0 1 0 0 0 29.10.2007Agencja Rynku Rolnego ogłasza przetarg na zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnejAgencja Rynku Rolnego (ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa), zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) NR 2826/2000 z dnia 19 grudnia 2000 r. oraz Rozporządzeniem Komisji (WE) NR 1071/2005 z dnia 1 lipca 2005 R. w sprawie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na zorganizowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjnej, dotyczącej wspólnotowego systemu oznaczeń produktów regionalnych i tradycyjnych. Postępowanie będzie prowadzone zgodnie z Dyrektywą (WE) nr 2004/18/WE, z późn. zm., w oparciu o procedurę negocjacyjną, z uprzednią publikacją ogłoszenia o zamówieniu.
0 1 0 0 0 29.10.2007Króliki z Babilonu na billboardach3 listopada w 4fun.tv, rozpoczyna się emisja nowej serii pt. „Reggae Rabbits” oraz kampania reklamowa promująca "Kartony".