0 1 0 0 0 7.11.2007ITI Neovision promuje n telewizję nowej generacjin telewizja nowej generacji rozpoczęła kampanię reklamową na kilku tysiącach telewizorów na działach RTV oraz nad głównymi wejściami i kasami w całej sieci 32 marketów Media Markt.
0 1 0 0 0 7.11.2007Ruszyła kampania promocyjna debiutu reżyserskiego Krzysztofa StelmaszykaRozpoczęła się kampania promocyjna spektaklu "Kamienie w kieszeniach", której reżyserem jest Krzysztof Stelmaszyk a wykonawcami aktorzy Teatru Montownia. Premiera komedii irlandzkiej pisarki Marie Jones, która odniosła międzynarodowy sukces zdobywając wiele prestiżowych nagród dla najlepszych sztuk, odbędzie się 9 listopada w Teatrze Montownia w Warszawie.
0 1 0 0 0 7.11.2007Publicis dla GarnierKampania reklamowa Publicis promująca dwa produkty Garnier Czysta Skóra jest realizowana w prasie pod hasłem „Na ratunek już w 5h”.
0 1 0 0 3 7.11.2007Świat w liczbach (Reuters, Mediaweek)Poll finds nearly 80 percent of U.S. adults go online, "Reuters", 5.11.2007K. Bachman, comScore: Bulk of Radiohead Fans Were Freeloaders, "Mediaweek", 6.11.2007Czy liczba osób korzystających z Internetu wciąż rośnie? A ile ich w ogóle jest? Czy są skłonne płacić za cyfrową muzykę? I jaki to będzie miało wpływ na twórców, a jaki na wielkie wytwórnie?
0 1 0 0 0 6.11.2007E-integracja mediówDynamika zmian w środkach masowego przekazu związana jest w przeważającej części z rozwojem Internetu. Jak dalej ta światowa sieć zmieni naszą rzeczywistość? - na to pytanie poszukają odpowiedzi uczestnicy Kongresu "Internet i Media", który odbędzie się w dniach 21-22 listopada w warszawskim Hotelu Marriott.
0 1 0 0 0 6.11.2007Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 przyznaneMiesięcznik Reader’s Digest po raz trzeci przyznał certyfikaty Produkt Roku. Certyfikaty z godłem Produkt Roku 2007 w 36 kategoriach otrzymały firmy, których produkty były najchętniej kupowane przez czytelników miesięcznika. Dodatkowo przyznano również certyfikat w kategorii Supermarket Roku. Laureatem w tej kategorii została sieć Tesco.
0 1 0 0 0 6.11.2007Agencja Image Line Communications w trosce o zdrowie kobiet24 października 2007 r. w Krakowie wystartowały debaty społecznomedialne pt. Porozmawiajmy o Zdrowiu. Cykl spotkań z udziałem wybitnych lekarzy specjalistów i znanych osobistości, organizuje agencja PR Image Line Communications przy współpracy z Gazetą Krakowską Polska The Times.
0 1 0 0 0 6.11.2007Nowy serwis internetowy Akademii Górniczo-HutniczejPod adresem www.agh.edu.pl uruchomiony został nowy serwis internetowy Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Projekt stanowi jeden z pierwszych etapów zmiany wizerunku AGH poprzez wprowadzenie spójnego Systemu Identyfikacji Wizualnej. Za wdrożenie odpowiedzialna jest firma Empathy Interactive.
0 1 0 0 0 6.11.2007Kolejny etap kampanii Programu 10+Kolejnym elementem kampanii wizerunkowej Programu 10+ Grupy Lotos SA jest reklama, którą od 5 listopada br. można zobaczyć w TVN 24.
0 1 0 0 0 6.11.2007Infinity Group dla Fortis Bank Polska SAInfinity Group zrealizowała serwis www.fortisbank.com.pl . Serwis powstał w ramach kompleksowej obsługi e-marketingowej Fortis Bank Polska.