0 1 0 0 0 9.03.2007Pojęcia, definicje, wyjaśnienia…S. Carton, Web 2.0: What Is It Really?, "ClickZ", 5.03.2007P. Blackshaw, The Official CGM Glossary, "ClickZ", 6.03.2007Dwa artykuły próbujące uporządkować wciąż nowe, lecz będące już na ustach wszystkich, obszary marketingu internetowego: "Web 2.0" i "consumer-generated media".
0 1 0 0 0 9.03.2007„Przestrzeń, która zadziwia” – Canon rozpoczyna kampanię reklamową drukarek wielkoformatowychCanon Polska, dostawca technologii obrazowania cyfrowego, z początkiem marca rozpoczął kampanię pod hasłem „Przestrzeń, która zadziwia” skierowaną do dwóch grup użytkowników drukarek wielkoformatowych – rynku CAD (architekci, inżynierowie, osoby projektujące lub drukujące plany w dużych formatach) oraz rynku graficznego (działy DTP, studia graficzne, agencje reklamowe). Kampania obejmuje prasę specjalistyczną o tematyce marketingowej, drukarskiej oraz budowlanej i potrwa do końca maja.
0 1 0 0 0 8.03.2007OPUS B przygotowuje kampanię społeczną skierowaną do kobietAgencja reklamowa OPUS B przygotowuje kampanię społeczną dla Departamentu ds. Kobiet, Rodziny i Przeciwdziałania Dyskryminacji przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Koncepcje kreatywne OPUS B zostały wyłonione w drodze konkursu.
0 1 0 0 0 8.03.200717 Skarbów Matki w IMR advertising by PRW marcu bieżącego roku firma MacKar podpisała kolejną, roczną umowę z IMR advertising by PR. Agencja zajmie się linią produktów z serii Skarb Matki, do jej zadań będzie należało: utrzymywanie kontaktów z mediami, promocja marki, doradztwo komunikacyjne, opracowywanie i rozpowszechnianie informacji prasowych.
0 1 0 0 0 8.03.2007Ruszyła kampani reklamowa marki DoratoZ początkiem marca ruszyła telewizyjna kampania reklamowa lidera kategorii szampanów i win musujących Dorato pod nazwą "Co lepiej wyrazi twoje uczucia". Kampania została zaplanowana na cały rok i koncentruje się na wyjątkowych okazjach w naszym życiu. Pod koniec 2006 roku AMBRA S.A., wiodąca firma rynku winiarskiego w Polsce, odświeżyła opakowanie, etykietę, butelkę i korek marki Dorato, lidera segmentu szampanów i win musujących w Polsce.
0 1 0 0 0 8.03.2007Wiosenna odsłona katalogu BP partnerclubJeszcze niedawno na stacji aż roiło się od jaskrawożółtych cytryn promujących wydanie nowego katalogu BP partnerclub, a już przyszedł czas na kolejny etap kampanii. Miejsce owoców zajęły doniczki – znak, że przyszła wiosna, a z nią specjalna edycja prezentów. O świeży, wiosenny nastrój na punktowanie zadbała agencja GPD Advertising.
0 1 0 0 0 8.03.2007PRO Media House zaprasza do „Lizbony”Należąca do międzynarodowej grupy deweloperskiej B.S.R Ltd., Novo Maar Sp. z o.o. po raz kolejny zleciła przygotowanie kampanii reklamowej domowi mediowemu PRO Media House.
0 1 0 0 1 7.03.2007Wirusowa promocja ReservedOd najbliższego piątku w Reserved rusza nowa promocja. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że… cała kampania informacyjna związana ze specjalną ofertą Reserved rozchodzi się drogą… pantoflową.
0 1 0 0 0 7.03.2007Nowa odsłona kampanii TBWA – Impossible is nothingAgencja TBWA przygotowała światową kampanię Impossible is nothing, inspirując odbiorców do zrobienia kroku w kierunku Niemożliwego. Zintegrowana kampania startuje 6 marca 2007 r., równolegle na całym świecie. Składa się na nią 21 spotów telewizyjnych, 15 krótkich filmów dokumentalnych.
0 1 0 0 0 7.03.2007Agencja Reklamowa S4 dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR)W Stowarzyszeniu reprezentują ją Marcin Pleti oraz Michał Stanisz.