0 1 0 21.02.2008Agencja GonnaBe realizuje kampanię telefonu Samsung G800GonnaBe realizuje kampanię reklamową nowego telefonu Samsung G800. Zadaniem agencji było przygotowanie adaptacji reklam prasowych oraz spotów telewizyjnych na rynek polski. Kampania, która ruszyła na początku lutego, obejmuje swym zasięgiem telewizję, kino, prasę, jak również outdoor.
0 1 0 21.02.2008Ciszewski PR dla Domu Maklerskiego BZ WBKAgencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła współpracę z Domem Maklerskim BZ WBK. Zespół PR Finansowego Ciszewski Public Relations będzie odpowiedzialny za przygotowanie polityki informacyjnej dla DM BZ WBK. Jest to drugi projekt realizowany przez agencję Ciszewski Public Relations dla DM BZ WBK. W grudniu 2007 roku agencja wspierała wprowadzenie na rynek usługi „Inwestor Mobile”.
0 1 0 21.02.2008„Buty robione z pasją” – kampania reklamowa marki WojasDla firmy Wojas S.A., jednego z największych producentów obuwia w Polsce, dom mediowy PRO Media House, we współpracy z agencją reklamową Demo Effective Launching, przygotował ogólnopolską kampanię reklamową.
0 1 0 21.02.2008Kolejne nagrody dla Willson & BrownW dniach 6-8 lutego odbyła się w Warszawie IV edycja Międzynarodowych Targów Reklamy Rema Days, podczas której przyznano nagrody w konkursie „POPAI Poland Awards”. Firma Willson & Brown została uhonorowana 5 nagrodami.
0 1 0 21.02.2008Neuron pracuje dla HurtimexuProducent odzieży dziecięcej i młodzieżowej Hurtimex S.A. właściciel marek tup-tup i HOOP rozpoczął współpracę z Neuron Agencją Public Relations, która przygotowała program działań dla spółki przed debiutem na NewConnect. Firma planuje prywatną emisję akcji na przełomie marca i kwietnia.
0 1 0 21.02.2008Cityboard Media i architekci o reklamie zewnętrznej w GdańskuCityboard Media, sponsor cyklu wystaw „Architektoniczne punkty odniesienia - Honorowa Nagroda SARP 1966-2006”, organizuje trzecią z cyklu konferencję i dyskusję panelową poświęconą „Informacji wizualnej i reklamie w przestrzeni publicznej”. Konferencja odbędzie się we wtorek, 26 lutego 2008 roku o godzinie 18.00 w Gdańsku, w Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia, przy ul. Jaskółczej 1.
0 1 0 21.02.2008Schulz przygotował kampanię dla Porta KMI PolandRuszyła kampania „Drzwi do Twojego Świata” - zrealizowana we współpracy Agencji Schulz i Porta KMI Poland. Głównym kanałem komunikacji kampanii jest telewizja, która zostanie wsparta działaniami w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych. Agencja Schulz odpowiedzialna jest za kreację, produkcję oraz zakup mediów dla kampanii telewizyjnej.
0 1 0 21.02.2008Comarch Commission & Incentive w Fortis Bank PolskaSukcesem zakończyło się wdrożenie systemu prowizyjno-motywacyjnego Comarch Commission & Incentive w Fortis Bank Polska. System pod wewnętrzną nazwą Fortis Broker wspiera zarządzanie strukturami i rozliczenia prowizyjne z zewnętrzną siecią sprzedaży banku.
0 1 0 21.02.2008Internet Media Services Polska wyróżniona przez Business Media„Business Media – miesięcznik komunikacji marketingowej” dokonał podsumowania działalności przedsiębiorstw z sektora usług promocyjnych, przyznając wyróżnienia zasłużonym firmom. W kategorii miejsce sprzedaży/POS nagrodzono zaledwie 4 spółki z całej Polski; w tym również IMS S.A., której przyznano wyróżnienie w dziedzinie – Rozwój.
0 1 0 21.02.2008Neste przedłuża umowę z EP CreativesNeste Polska przedłużyło umowę współpracy z Agencją Reklamową Elżbieta Pełka Creative Services. Również w roku 2008 agencja EP Creatives zajmie się obsługą strategiczno-kreatywną marki automatycznych stacji benzynowych Neste.