0 1 0 0 0 8.10.2007Concept Publishing Polska dla klientów IvecoFirma Concept Publishing Polska na zlecenie Iveco Poland przygotowała koncepcję cyklicznej publikacji której celem jest wzmocnienie więzi z klientami i partnerami biznesowymi oraz chęć szerszego zaprezentowania marki. W rezultacie latem został wydany pierwszy numer dwumiesięcznika o dźwięcznym tytule Ciao!
0 1 0 0 0 8.10.2007Hewlett-Packard 24 godziny na dobęNajnowsza kampania reklamowa firmy HP wspiera sprzedaż laserowych urządzeń drukujących, silnie akcentując ich niezawodność. Hasło przygotowanej lokalnie przez agencję reklamową Publicis kreacji brzmi: „Pracuje 24 godziny na dobę bez przerw. Nawet po godzinach!”. Przekaz kierowany jest do właścicieli małych i średnich firm.
0 1 0 0 0 8.10.2007Wrangler poszerza portfolio klientów Front Design28 września ruszyła pierwsza akcja promocyjna zrealizowana przez agencję Front Design dla marki Wrangler. Działania mają na celu zwiększenie trafficu i sprzedaży we flagowym sklepie Wrangler w centrum handlowym Arkady Wrocławskie.
0 1 0 0 0 8.10.2007Spójny wizerunek rodziny ChellomediaChellomedia ujednolica wizerunek swoich jednostek biznesowych. Proces ten będzie trwał kilka miesięcy. Sześć istniejących firm Chellomedia zmieni nazwę na: Chello Interactive, Chello on Demand, Chello Multicanal, Chello Zone, Chello Central Europe oraz Chello Benelux.
0 1 0 0 0 8.10.2007ITBC Communication obsłuży debiut giełdowy Security System IntegrationAgencja ITBC Communication podpisała umowę na obsługę komunikacyjną emisji akcji zmierzającej na rynek NewConnect spółki Security System Integration.
0 1 0 0 0 8.10.2007Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego ma nadzieję na ugodę z Pocztą PolskąStowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego zaproponowało Poczcie Polskiej ponowne przystąpienie do stowarzyszenia. Dyrektor Generalny SMB Piotr Pokrzywa spotkał się na początku października z przedstawicielami narodowego operatora pocztowego w tej sprawie. Podczas spotkania Pokrzywa zaproponował polubowne rozwiązanie sporu, który toczy się od 3 lat.
0 1 0 0 0 8.10.2007„Innowacyjny Packaging” ze Studio DN11- 12 października odbędzie się w hotelu Bristol w Warszawie konferencja „Innowacyjny Packaging 2008”, na której przedstawiciele firm projektowych, uczelni oraz czołowych przedsiębiorstw produkcyjnych omawiać będą trendy i sytuację w branży opakowań z perspektywy działań marketingowych i rozwiązań technologicznych.
0 1 0 0 0 8.10.2007Jak osiągnąć zawodowy i osobisty sukces? – XXIII seminarium z cyklu „Autorytety”28 września 2007 w Hotelu Marriott w Warszawie odbyło się XXIII seminarium z cyklu „Autorytety” pod hasłem „Inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna – jak osiągnąć zawodowy i osobisty sukces”. Seminarium poprowadził dr Daniel Goleman, światowej sławy psycholog, wykładowca Uniwersytetu Harvarda, autor książek Inteligencja emocjonalna oraz Inteligencja społeczna. Na zaproszenie BIGRAM S.A. oraz Golden Mark po raz pierwszy odwiedził Polskę.
0 1 0 0 0 8.10.2007Weber Shandwick wesprze Tokyo w walce o Olimpiadę i Paraolimpiadę w 2016Działająca na całym świecie agencja PR Weber Shandwick rozpoczęła współpracę z Komitetem Organizacyjnym Miasta Tokio, który będzie ubiegał się o organizację XXXI Olimpiady w 2016 roku.
0 1 0 0 0 8.10.2007ImprESKA z Gadu-GaduOd 8 października w programie imprESKA nadawanym w 33 stacjach Radia ESKA rusza komunikacja Gadu-Gadu. Słuchacze poprzez specjalny numer Gadu-Gadu 7195, będą mogli komunikować się z dj-em prowadzącym imprESKĘ, przesyłać pozdrowienia dla swoich znajomych oraz brać udział w interaktywnych konkursach.