0 1 0 0 0 11.09.2007LaciBios w internecie i prasieW pierwszych dniach września rozpoczęła się ogólnopolska kampania nowego probiotyku dla kobiet – LaciBios femina. Kampania ma charakter wizerunkowo – sprzedażowy i swoim zasięgiem obejmie całą Polskę.
0 1 0 0 2 11.09.2007Polbank na RysachPolbank kolejny raz wyznacza nowe trendy w reklamie polskich banków. Po serii cieszących się dużą popularnością reklam, w których występowali znani z imienia i nazwiska pracownicy banku, Polbank postanowił pójść jeszcze dalej.
0 1 0 0 0 11.09.2007Nowa kampania reklamowa marki MastercookWe wrześniu rusza kampania telewizyjna promująca sprzęt marki Mastercook, a przede wszystkim płyty indukcyjne z linii Mastercook by Fagor.
0 1 0 0 0 11.09.2007Rusza czwarta edycja Szkoły Marketingu BezpośredniegoCzwarta edycja weekendowej Szkoły Marketingu Bezpośredniego ruszy 22-ego września. Zajęcia współorganizowane są przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.
0 1 0 0 0 11.09.2007CAM Media poszerza ofertę Transit AdvertisingCAM Media rozpoczęła sprzedaż powierzchni reklamowej na specjalnie zaprojektowanych tyłach najnowocześniejszych autobusów miejskich Scania OmniCity w Warszawie.
0 1 0 0 0 11.09.2007Internetowe biuro prasowe Wirtualnej PolskiWirtualna Polska uruchomiła internetowe biuro prasowe – specjalny serwis internetowy przeznaczony wyłącznie dla dziennikarzy.
0 1 0 0 0 10.09.2007Kampania Universal McCannTrwa kampania „Next Thing Now - Co dalej w komunikacji marketingowej?”. Jej celem jest poinformowanie o konferencji organizowanej przez Universal McCann oraz promocja nowej strony internetowej domu mediowego.
0 1 0 0 0 10.09.2007Free-hotspot.com obsłuży Grupę PremMiędzynarodowa grupa hotelarska Prem ogłasza, że wybrała firmę free-hotspot.com na swojego dostawcę darmowego Wi-Fi do wszystkich hoteli tej grupy w Europie.
0 1 0 0 0 10.09.2007E-Work@Home, czyli nowy wymiar pracyJapoński koncern Matsushita Electric Industrial, znany najbardziej z marki Panasonic, od początku 2007 roku wdraża nowatorski projekt e-Work@Home.
0 1 0 0 0 10.09.2007Rusza telewizyjna kampania reklamowa CHH Maximus w TVP3We wrześniu rusza telewizyjna kampania reklamowa Centrum Handlu Hurtowego Maximus. Spoty emitowane będą przed prognozą pogody o godzinie 18.30 i 22:00, już od 6 września w TVP3 w Warszawie, Łodzi i Katowicach.