0 1 0 1.02.2008Artegence odpowiedzialna za kampanię Gorącego KubkaPod koniec stycznia ruszyła zimowa edycja kampanii "Tego mi trzeba" dla marki Knorr Gorący Kubek. Agencja Artegence już po raz czwarty odpowiedzialna jest za całość działań dla marki w internecie.
0 1 0 1.02.2008Time SA wprowadza zmiany w zakresie pośrednictwa w sprzedaż czasu reklamowegoOd dnia 01.02.2008 zakupy czasu reklamowego w stacjach należących do Grupy Radiowej Time mogą być dokonywane przez reklamodawców lub reprezentujące ich agencje jedynie bezpośrednio w Biurze Sprzedaży Time SA.
0 1 0 1.02.2008Radiostacja dołączyła do Drapacza Chmur YoungOd dnia 01.02.2008 dotychczasowa oferta handlowa “Drapacz Chmur Young” zostanie poszerzona o Radiostację, należąca do Eurozet. Tym samym “Drapacz Chmur Young” stanie się pod względem wyników słuchalności i liczby stacji radiowych największym na rynku produktem handlowym dedykowanym kampaniom skierowanym do młodzieżowych grup celowych.
0 1 0 1.02.2008Audycje radia PiN w UnionKlub.plUnionKlub - pierwszy wortal konsumencki, stworzony przez Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych - został wzbogacony o audycje Radia PiN na temat inwestowania, przygotowywane z udziałem Union Investment TFI S.A.
0 1 0 1.02.2008Estakada.pl realizuje europejski marketplace szkoleń e-learningJak poinformował Instytut Edukacji Interaktywnej Estakada.pl, niemiecko-brytyjsko-polskie konsorcjum sześciu firm i uniwersytetów, w tym ze strony polskiej Estakada.pl zrealizuje prace na rzecz europejskiego portalu Columbus - tzw. marketplace szkoleń e-learning.
0 1 0 1.02.2008Polskie gwiazdy twarzami kampanii prasowej DoveBeata Tyszkiewicz, Ewa Kasprzyk oraz Edyta Jungowska wystąpią w rozpoczynającej się w pierwszym tygodniu lutego ogólnopolskiej kampanii prasowej linii Dove. Kreacja przygotowana przez agencję Los Mejores jest uzupełnieniem globalnej kampanii reklamowej autorstwa Gruppa66 Ogilvy.
0 1 0 1.02.2008Geokodowanie w PCMPolskie Centrum Marketingowe poszerzyło metody doboru baz danych z wykorzystaniem technik geokodowania. Nowe oprogramowanie pozwoli jeszcze precyzyjniej określić grupę docelową, dotarciem do której zainteresowany jest Klient.
0 1 0 1.02.2008Nowy zarząd House of SkillsFirma szkoleniowo-doradcza House of Skills ogłosiła zmiany w składzie zarządu.
0 1 0 1.02.2008Multi Communications doradza holdingowi ITIAgencja Public Relations Multi Communications rozpoczęła współpracę z holdingiem ITI w zakresie PR korporacyjnego i komunikacji zewnętrznej. Do zadań agencji należy stworzenie nowej strategii komunikacyjnej oraz wsparcie dla codziennych działań PR managera Grupy ITI.
0 1 0 1.02.2008AMS i Jet Line podpisały umowę o współpracyAMS i Jet Line, dwie firmy z branży reklamy zewnętrznej, podpisały umowę o współpracy przy sprzedaży powierzchni reklamowych na stacjach benzynowych.