0 1 0 0 0 4.12.2007Polpharma i Herbapol zostają w Universal McCannUniversal McCann wygrał przetargi na obsługę budżetów swoich dotychczasowych klientów Polpharmy i Herbapolu. Obie firmy są wieloletnimi klientami domu mediowego.
0 1 0 0 0 4.12.2007Grupa Kolastyna dla biznesuGrupa Kolastyna – jeden z czołowych polskich producentów kosmetyków – wprowadziła nową ofertę skierowaną do sektora biznesowego. Propozycja spółki adresowana jest do firm i instytucji, które zainteresowane są wykorzystaniem produktów Grupy Kolastyna do realizacji celów marketingowych.
0 1 0 0 0 4.12.2007FFCreation dla SOS Wioski DzięcieceAgencja FFCreation w ramach działań non-profit rozpoczęła współpracę z SOS Wioski Dziecięce - organizacją pożytku publicznego, noszącą pomoc osieroconym i opuszczonym dzieciom.
0 1 0 0 0 4.12.2007Kraina dziecka na Międzynarodowych Targach w ŁodziW dniach 6-8 grudnia, podczas Międzynarodowych Targów w Łodzi, po raz pierwszy obok prezentacji najnowszej oferty rynkowej, na targach pojawi się coś jeszcze. Kraina dziecka - to swoisty panel wymiany informacji, doświadczeń i wiedzy adresowanej do młodych rodziców.
0 1 0 0 0 4.12.2007Multi Communications partnerem SARStowarzyszenie Agencji Reklamowych wybrało agencję Multi Communications na partnera PR najbliższego konkursu Media Trendy.
0 1 0 0 0 4.12.2007Bauer Media Invest podpisał umowę w sprawie nabycia większościowego pakietu Interia.plSpółka Bauer Media Invest GMBH podpisała umowę z firmą Comarch SA, na mocy której Comarch SA zobowiązał się do sprzedania Bauer Media w publicznym wezwaniu akcji Interia.pl SA. Nabywane akcje, łącznie z akcjami już posiadanymi przez podmioty zależne Bauer Media, zapewnią 89.4 % głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy Interia.pl. SA.
0 1 0 0 0 4.12.2007Stowarzyszenie Ludzi Reklamy ukonstytuowane30 listopada br. ukonstytuowało się Stowarzyszenie Ludzi Reklamy, które początkowo funkcjonowało pod nazwą Stowarzyszenia Małych Agencji Reklamowych SMAR.
0 1 0 0 0 4.12.2007Rusza pierwsza kampania telewizyjna DHL Express w PolscePod hasłem „Twoja przesyłka w Europie. Jutro przed 12:00” DHL Express rozpoczął kampanię telewizyjną promującą terminowe usługi lotnicze DHL Express 12.
0 1 0 0 0 4.12.2007Targi Outdoor&Media EXPO współpracują z Fundacją TVN „Nie jesteś sam”Organizator Międzynarodowych Targów Outdoor&Media EXPO, firma Best Media, nawiązał współpracę z Fundacją TVN „Nie jesteś sam”, w ramach której przekaże Fundacji część dochodów ze sprzedaży wejściówek oraz biletów na konferencję Future.
0 1 0 0 0 4.12.2007Amerykańska branża reklamowa: prognozy wciąż niezłe (New York Times)Stuart Elliott, Forecasters Say Madison Avenue Will Escape a Recession, Just Barely, New York Times, 04.12.2007Według amerykańskich analityków branżę reklamową za oceanem czeka w najbliższym czasie dalszy, choć już nieznaczny wzrost. Wszystko za sprawą przyszłorocznych wydarzeń napędzających marketingową koniunkturę : wyborów prezydenckich i olimpiady w Pekinie.