Amerykańska branża reklamowa: prognozy wciąż niezłe (New York Times)
  • 0
  • 1
4.12.2007

Amerykańska branża reklamowa: prognozy wciąż niezłe (New York Times)

Stuart Elliott, Forecasters Say Madison Avenue Will Escape a Recession, Just Barely, New York Times, 04.12.2007

Według amerykańskich analityków branżę reklamową za oceanem czeka w najbliższym czasie dalszy, choć już nieznaczny wzrost. Wszystko za sprawą przyszłorocznych wydarzeń napędzających marketingową koniunkturę : wyborów prezydenckich i olimpiady w Pekinie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2007

3 grudnia 2007