0 1 0 29.02.2008Spółka Black Point S.A. nagrodzona w konkursie „Jakość Roku 2007”Spółka Black Point S.A., krajowy producent i dystrybutor materiałów eksploatacyjnych do drukarek została nagrodzona w tegorocznej edycji konkursu Jakość Roku 2007. To kolejne wyróżnienie przyznane producentowi za jego politykę jakościową.
0 1 0 29.02.2008Nowe kampanie reklamowe marki adidasFirma adidas przygotowała wiosenne kampanie promocyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowego modelu obuwia Porsche Design oraz kampanię internetową adidas Originals.
0 1 0 29.02.2008Platforma Mediowa Point Group tworzy cyfrową bibliotekę muzyki i filmuZarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. Zarząd PMPG zdecydował o digitalizacji archiwalnych numerów miesięcznika „Film“ oraz „Machina“. Będą one stanowiły bazowe zasoby biblioteki cyfrowej.
0 1 0 29.02.2008Specjalne wydanie Magazynu Akademickiego Eurostudent„Praktyki, staże, rekrutacje” – specjalne 64-stronicowe wydanie „Magazynu Akademickiego Eurostudent” dostępne już od początku marca w 25 największych miastach akademickich, a także na Dniach Kariery i innych targach pracy w całej Polsce. Nakład wydania to 100 tys. egz.
0 1 0 29.02.2008MindShare i iBlue realizuje kampanie proximity advertising dla NikeOd 15 lutego w wyselekcjonowanych punktach sprzedaży Nike realizowana jest akcja proximity advertising jako część kampanii Nike "Taka jestem".
0 1 0 29.02.2008Marka Piast sponsorem WKS Śląsk WrocławMarka Piast z Grupy Carlsberg Polska została sponsorem WKS Śląsk Wrocław. Podpisana w dniu dzisiejszym, we Wrocławiu, umowa dotyczy wsparcia drużyny piłki nożnej wrocławskiego klubu i będzie obowiązywać od marca 2008 roku do czerwca 2009 roku.
0 1 0 29.02.2008„Nic tylko brać” – telewizyjna kampania Banku PocztowegoW niedzielę 2 marca ruszy nowa kampania promocyjna Banku Pocztowego. Codziennie do 18 marca w największych stacjach telewizyjnych będą emitowane 15sek. spoty „NIC TYLKO BRAĆ”, zachęcające do korzystania z kredytu gotówkowego.
0 1 0 29.02.2008Impactory 2008 dla MRM WorldwidePodczas jubileuszowej 10 gali konkursu Impactory 2008 MRM Worldwide otrzymała tytuł „Najbardziej Podziwianej Agencja Interaktywnej Roku”.
0 1 0 29.02.2008Wiosenne nowości od DanoneOd marca do końca maja w opakowaniach serków Danonki dzieci będą mogły znaleźć puzzle, dzięki którym wraz z Danonkiem wybiorą się w podróż za miasto, aby poznawać żyjące tam zwierzęta.
0 1 0 29.02.2008Czego pragną kobiety w sieci (AdAge)Beth Snyder Bulik, What woman want, (on the web, that is), Adage, 11.02.2008Czego szukają kobiety w sieci? Na to pytanie postanowiła odpowiedzieć Beth Snyder Bulik, zbierając rezultat badań amerykańskich agencji i uczelni zajmujących się preferencjami internautów. Wśród wyników znajdziemy m. in.: zdrowie (84 proc. pań szukało takich informacji), randki, zakupy (ponad 54 proc internautek kupowało w sieci, w pierwszej połowie 2007 roku).