0 1 0 0 0 4.02.2008RWE Stoen nagrodzone przez Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości„Ten, który zmienia polski przemysł” – taki tytuł otrzymało RWE Stoen podczas tegorocznego Forum „Zmieniamy Polski Przemysł” organizowanego przez Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości, wydawcę miesięcznika „Nowy Przemysł” oraz portalu wnp.pl. Nagrodę z rąk Jana Kurpa podczas Wieczornej Gali odebrali wspólnie Filip Thon oraz Harry Schur, obecny i poprzedni Prezes Zarządu RWE Stoen.
0 1 0 0 0 4.02.2008Publicis przygotował kolejną odsłonę reklamową zup instant firmy WiniaryRusza najnowsza kampania reklamowa promująca Smaczną Zupę Winiary.
0 1 0 0 0 1.02.2008Mobilne reklamy NokiaNokia Poland przeprowadziła kampanię reklamową w mobilnej wersji wyszukiwarki Google. Linki sponsorowane promujące bezprzewodowy zestaw samochodowy Nokia CK-15W pojawiają w wyszukiwarce w telefonach komórkowych i odsyłają do mobilnej strony stworzonej specjalnie na potrzeby kampanii. Kampania została przygotowana i uruchomiona przez K2 we współpracy z ACR.
0 1 0 0 0 1.02.2008Neuron obsługuje 70-lecie British Council w PolsceNeuron Agencja Public Relations rozpoczyna pracę dla British Council Poland. Umowa obejmuje pełną obsługę public relations.
0 1 0 0 0 1.02.2008Podróż za jeden dżem – promocja konsumencka ŁowiczaRozpoczyna się promocja konsumencka dżemów Łowicz, którą dla Agros Nova, producenta i właściciela marki, lidera rynku produktów dżemowych, zrealizowała agencja Euro RSCG 4D Sp. z o.o. Promocja będzie trwała przez siedem tygodni, do dn. 19 marca na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 1.02.2008Nowe opakowanie ginu Bombay SapphireBombay Sapphire od lutego 2008 roku dostępny będzie w nowym, eleganckim opakowaniu.
0 1 0 0 0 1.02.2008Fresh nagrodzony przez publicznośćAgencja reklamowa Fresh zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Nagroda Publiczności” w Międzynarodowym Konkursie Vidical 2007. Została uhonorowana za projekt kalendarza wieloplanszowego „Tiule, szyfony i żorżety” dla marki Centra.
0 1 0 0 0 1.02.2008Artegence odpowiedzialna za kampanię Gorącego KubkaPod koniec stycznia ruszyła zimowa edycja kampanii "Tego mi trzeba" dla marki Knorr Gorący Kubek. Agencja Artegence już po raz czwarty odpowiedzialna jest za całość działań dla marki w internecie.
0 1 0 0 0 1.02.2008Time SA wprowadza zmiany w zakresie pośrednictwa w sprzedaż czasu reklamowegoOd dnia 01.02.2008 zakupy czasu reklamowego w stacjach należących do Grupy Radiowej Time mogą być dokonywane przez reklamodawców lub reprezentujące ich agencje jedynie bezpośrednio w Biurze Sprzedaży Time SA.
0 1 0 0 0 1.02.2008Radiostacja dołączyła do Drapacza Chmur YoungOd dnia 01.02.2008 dotychczasowa oferta handlowa “Drapacz Chmur Young” zostanie poszerzona o Radiostację, należąca do Eurozet. Tym samym “Drapacz Chmur Young” stanie się pod względem wyników słuchalności i liczby stacji radiowych największym na rynku produktem handlowym dedykowanym kampaniom skierowanym do młodzieżowych grup celowych.