0 1 0 0 0 2.07.2007Letnia aktywacja KnorrW poniedziałek 2 lipca rusza letnia aktywacja marki Knorr - Gorący Kubek. Agencja Artegence przygotowuje serwis, grę oraz kampanię internetową.
1 1 0 0 0 2.07.2007Rusza pierwsza kampania telewizyjna marki PiastZ pierwszym dniem lipca ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Piast z portfolio Carlsberg Polska, tym razem po raz pierwszy na ekranach TV. Kampania, wykorzystując hasło "Wrocław. Wiele twarzy jedno piwo." podkreśla silny związek marki ze stolicą Dolnego Śląska. Oryginalna, czarno-biała konwencja filmu nawiązuje do dwóch wcześniejszych edycji kampanii outdoorowej marki o tym samym tytule.
0 1 0 0 0 2.07.2007Śnieżka doceniona przez konsumentówFabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. już po raz trzeci z rzędu została nagrodzona Złotym Godłem "Laur Konsumenta", tym samym zdobywając tytuł Grand Prix. W tegorocznej edycji projektu – podobnie jak w latach poprzednich – marka Śnieżka zdobyła pierwsze miejsce w kategorii "Farby".
0 1 0 0 0 2.07.2007Hypermedia dla AsterAgencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) opracowała koncepcję promocji usług dostępu do Internetu w ASTER i zaplanowała komunikację internetową Disney Channel, nowego kanału w ofercie telewizyjnej ASTER. Współpraca obu firm jest wynikiem przetargu rozstrzygniętego w styczniu bieżącego roku.
0 1 0 0 0 2.07.2007„Pro-KREACJA” numer 3/2007 w sprzedażyUkazał się nowy numer magazynu "Pro-KREACJA".
0 1 0 0 0 2.07.2007Najnowsze prognozy ZenithOptimediaSieć domów mediowych ZenithOptimedia opublikowała kolejny cykliczny raport dotyczący prognoz rozwoju rynku reklamowego na świecie. Wynika z niego, że kraje naszej części Europy najmocniej odczują wzrost wydatków reklamowych w 2007 r. w porównaniu z innymi regionami świata.
0 1 0 0 0 2.07.2007Warsfoll ponownie z Kostrzewa PRFirma Warsfoll z początkiem lipca br. przedłużyła kontrakt na współpracę z agencją Kostrzewa PR.
0 1 0 0 0 2.07.2007Dlaczego nie wybieramy tego, co nas uszczęśliwia?Jednym z podstawowych założeń teorii ekonomii klasycznej jest twierdzenie, iż istoty ludzkie są zdolne wybierać to, co jest dla nich najlepsze. Według Christophera Hsee i Reida Hastie, profesorów Nauk behawioralnych i Marketingu na Uniwersytecie Chicago Graduate School of Business (Chicago GSB), ta hipoteza nie jest nieomylna. W opublikowanym niedawno badaniu, zatytułowanym "Decision and experience: why don’t we choose what makes us happy?" badacze dowodzą, że w sytuacji kiedy jest dużo możliwych wyborów, większość ludzi podejmuje niewłaściwe decyzje.
0 1 0 0 0 2.07.2007„Klub Pancernika Klika w Fotelikach” po raz trzeciWraz z rozpoczęciem sezonu wakacyjnego rusza trzecia edycja kampanii "Klub Pancernika Klika w Fotelikach". Celem trwającego już trzeci rok programu jest zainteresowanie dzieci tematem bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz przypomnienie rodzicom o konieczności przewożenia dzieci w specjalnych fotelikach.