0 1 0 0 0 5.03.2008Ciszewski Public Relations współtworzy Lech Party Inspirations 2.0Agencja Ciszewski PR odpowiedzialna jest za obsługę public relations drugiej odsłony Lech Party Inspirations (LPI) oraz imprez poprzedzających główne wydarzenie.
0 1 0 0 0 5.03.2008Targi agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowychBrand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest umożliwienie młodym ludziom poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej. Oprócz wiedzy uczestnicy wyłonieni na podstawie nadesłanych aplikacji, otrzymają możliwość wzięcia udziału w konkursie. Jego główna nagroda to płatny staż w agencjach reklamowych partnerów projektu. Uczestnikiem projektu może zostać student dowolnej uczelni. Projekt Brand It Up obejmuje marcowe Targi Agencji Reklamowych w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej oraz trzydniową konferencję w ośrodku szkoleniowym pod Warszawą w kwietniu 2008 r.
0 1 0 0 0 5.03.2008„Prestige Style Night” w salonie Time Trend PrestigeWspółpraca dwóch znanych ekspertów – Tomasza Jacykowa oraz Macieja Zienia zaowocowała niezwykłym wydarzeniem - Prestige Style Night, które odbyło się 29 lutego we wnętrzach luksusowego salonu Time Trend Prestige. Było to pierwsze z całego cyklu spotkań, podczas których znani polscy projektanci i styliści będą się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem odnośnie komponowania stroju i doboru do niego odpowiednich zegarków.
0 1 0 0 0 5.03.2008Netizens rozpoczyna współpracę z Lexus PolskaAgencja interaktywna Netizens opracowała konfigurator samochodów marki Lexus skierowany do internautów. Na stronie konfigurator.lexus-polska.pl klienci mogą samodzielnie dobrać i porównać parametry wybranego przez siebie samochodu. Projekt wystartował pod koniec lutego. W pierwszej fazie wdrożony został konfigurator dla modelu Lexus IS.
0 1 0 0 0 5.03.2008Rusza promocja konsumencka marki OLE!Od marca do połowy września potrwa promocja konsumencka marki OLE!. Do wygrania są 4 wycieczki do krajów śródziemnomorskich: Francji, Hiszpanii, Włoch, Grecji. Do sklepów trafiło właśnie 200 000 produktów ze specjalnymi bookletami informującymi o konkursie.
0 1 0 0 0 4.03.2008Wiosenna kampania Inter IKEARuszyła intensywna kampania promocyjna firmy Inter IKEA „Wielki. Wiosenny. Wybór” realizowana przez CAM Media. Kampanię typu transit advertising będzie można obejrzeć na ulicach Warszawy do połowy marca.
0 1 0 0 0 4.03.2008Vistula i Wólczanka na nośnikach Braughman Media1 marca br., w Warszawie ruszyła outdoorowa kampania Vistula i Wólczanka.
0 1 0 0 0 4.03.2008Agencja 21 nagrodzona „Wirtualnym telefonem”Zespół Agencji 21 otrzymał statuetkę „Wirtualnego telefonu” przeznaczoną dla liderów branży teleinformatycznej za „profesjonalną obsługę PR firmy Nokia, długoletnie, innowacyjne prezentowanie wizerunku fińskiego producenta na polskim rynku. Oryginalne podejście do organizacji konferencji prasowych i prezentacji produktów oraz znakomitą współpracę z dziennikarzami”.
0 1 0 0 0 4.03.2008Na ratunek warszawskim zabytkomW ostatni czwartek lutego w siedzibie Stowarzyszenia Architektów Polskich odbyła się dyskusja poświęcona warszawskim zabytkom i sposobom finansowania ich renowacji.
0 1 0 0 0 4.03.2008FagorMastercook S.A. nowym klientem agencji Oxy GroupWraz z początkiem marca agencja Oxy Group rozpoczęła współpracę z firmą FagorMastercook S.A.