0 1 0 19.06.2008DFV przejmuje większość udziałów w VFP CommunicationsNiemiecki wydawca Deutscher Fachverlag GmbH (DFV) zakupił większość udziałów w VFP Communications Sp. z o.o., wydawcy m.in. tygodnika "Media & Marketing Polska". DFV przejął 60 proc. udziałów w VFP, które nadal będzie zarządzane przez obecnych menedżerów, właścicieli pozostałych 40 proc. udziałów.
0 1 0 19.06.2008Profensiva wspiera działania Amnesty International PolskaAgencja reklamowa Profensiva z Trójmiasta wsparła działania Amnesty International Polska. Zespół kreatywny przygotował projekty koszulek, które wykorzystywane będą podczas realizacji programu fundraisingowego. Przez kilka miesięcy w pięciu największych miastach Polski, rekruterzy AI, zbierają fundusze na działalność stowarzyszenia i zachęcają do członkostwa. W tym roku, motywem przewodnim akcji jest łamanie praw człowieka w Chinach w kontekście tegorocznej Olimpiady.
0 1 0 19.06.2008McCann Erickson kręci spot dla Nespresso z Georgem ClooneyemGeorge Clooney po raz kolejny wystąpi w spocie reklamowym marki Nespresso z serii „What else?”. Zdjęcia do nowego filmu rozpoczną się w przyszłym miesiącu w Mediolanie. Reżyserem produkcji będzie Guy Ritchie. Realizację Nestlé Nespresso powierzyła McCann Erickson Worldwide Paris.
0 1 0 19.06.2008Sagem świętuje nad WisłąSagem Mobiles Poland angażuje się w działania promujące sporty wodne i aktywny tryb życia. Podczas odbywającego się 21 czerwca Święta Wisły w Warszawie, poza atrakcjami przygotowanymi przez organizatorów, wygrać będzie można telefony Sagem.
0 1 0 19.06.2008Pegasus Advertising dla ŚnieżkiAgencja Pegasus Advertising przygotowała nową promocję sprzedaży nowych produktów Śnieżki. Loteria promocyjna obejmuje swoim zasięgiem całą Polskę. Głównym hasłem kampanii jest "Nowa Formuła Śnieżki".
0 1 0 19.06.2008Lukas Bank wyróżniony w programie Gold StandardLukas Bank otrzymał wyróżnienie Gold Standard w kategorii kont osobistych.
0 1 0 19.06.2008Agencja Kreatyna dla marki BielendaWarszawska agencja reklamowa Kreatyna zaprojektowała nową linię opakowań kosmetycznych dla marki Bielenda.
0 1 0 19.06.2008Mozaic autorem niestandardowej kampanii Nissana MicryMozaic, dział OMG specjalizujący się w działaniach typu product placement, sponsoring i broadcast marketing, opracował i zrealizował niestandardową kampanię Nissana Micry, której pierwszy efekt można było zobaczyć w teledysku promującym najnowszą płytę Ani Dąbrowskiej „W spodniach czy w sukience”. Premiera płyty odbyła się 16.06.br.
0 1 0 19.06.2008Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejNa początku tego roku Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej zleciło instytutowi GfK Polonia przeprowadzenie badań na temat postaw Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej.
0 1 0 19.06.2008Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – wzrost branży i nowy wizerunekNowe oblicze i plany działań prezentuje Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – związek skupiający 15 największych podmiotów z branży, która stanowi coraz bardziej znaczące uzupełnienie tradycyjnego handlu sklepowego.