Ciszewski Public Relations współtworzy Lech Party Inspirations 2.0
  • 0
  • 1
5.03.2008

Ciszewski Public Relations współtworzy Lech Party Inspirations 2.0

Agencja Ciszewski PR odpowiedzialna jest za obsługę public relations drugiej odsłony Lech Party Inspirations (LPI) oraz imprez poprzedzających główne wydarzenie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2008

Targi agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych

Brand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest umożliwienie młodym ludziom poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej. Oprócz wiedzy uczestnicy wyłonieni na podstawie nadesłanych aplikacji, otrzymają możliwość wzięcia udziału w konkursie. Jego główna nagroda to płatny staż w agencjach reklamowych partnerów projektu. Uczestnikiem projektu może zostać student dowolnej uczelni. Projekt Brand It Up obejmuje marcowe Targi Agencji Reklamowych w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej oraz trzydniową konferencję w ośrodku szkoleniowym pod Warszawą w kwietniu 2008 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2008

"Prestige Style Night" w salonie Time Trend Prestige

Współpraca dwóch znanych ekspertów – Tomasza Jacykowa oraz Macieja Zienia zaowocowała niezwykłym wydarzeniem - Prestige Style Night, które odbyło się 29 lutego we wnętrzach luksusowego salonu Time Trend Prestige. Było to pierwsze z całego cyklu spotkań, podczas których znani polscy projektanci i styliści będą się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem odnośnie komponowania stroju i doboru do niego odpowiednich zegarków.