0 1 0 0 0 10.03.2008Krakowskie festiwale w oprawie Grupy AdwebKrakowskie Biuro Festiwalowe, organizator największych krakowskich wydarzeń kulturalnych, poszerzył współpracę z Grupą Adweb dotyczącą promocji imprez kulturalnych w Internecie.
0 1 0 0 0 10.03.2008Rusza konkurs adidas i Missy ElliottW marcu, w ramach współpracy między marką adidas Originals a ikoną hip hopu Missy Elliott, rozpoczyna się konkurs talentów Stand up. Be seen, którego motywem przewodnim jest kolekcja Respect M.E.
0 1 0 0 0 10.03.2008Galerie Auchan pod opieką Effective Public RelationsW lutym 2008 roku agencja Effective Public Relations rozpoczęła realizację działań PR dla 14 galerii handlowych Auchan w Polsce. Współpraca obejmuje doradztwo w zakresie działań PR, media relations i komunikację wewnętrzną.
0 1 0 0 0 10.03.2008Kensington wybiera Planet PRPlanet PR pracuje dla marki Kensington. Agencja będzie odpowiadać za komunikację z mediami, realizację programów specjalnych oraz umacnianie świadomości marki Kensington na polskim rynku. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 10.03.2008Genesys przedsiębiorstwem roku wedlug Frost & SullivanFirma Genesys Telecommunication Laboratories, należąca do grupy Alcatel-Lucent (Euronext Paris oraz NYSE: ALU) została wyselekcjonowana jako lider usług klienckich do prestiżowej nagrody Frosta & Sullivana jako Przedsiębiorstwo Roku 2008 w segmencie oprogramowania contact center w Ameryce Północnej. Nagroda ta została zaprezentowana firmie Genesys podczas zebrania Forum Przedsiębiorstw grupy Alcatel-Lucent w Paryżu.
0 1 0 0 0 7.03.2008Mycie włosów odejdzie do lamusa? (New York Times)Anna Jane Grossman, Of Course I Washed My Hair Last Year (I'm Almost Certain), New York Times"Częste mycie skraca życie" - twierdzenie to, przynajmniej w odniesieniu do włosów, ma wielu gorących zwolenników. Twierdzą oni, że rzadkie używanie szamponu (np. raz w tygodniu) poprawia wygląd i kondycję włosów. Brak medycznego potwierdzenia, a jednym z wytłumaczeń tej dziwnej mody jest zmęczenie kulturą konsumpcyjną.
0 1 0 0 0 7.03.2008Rynek pracy a pracownicy „50+”Szybkie zmiany na rynku pracy stawiają przed przedsiębiorstwami MŚP duże wyzwania. Emigracja zarobkowa, konkurencja o pracownika, rosnące wymagania finansowe i socjalne oraz starzenie się społeczeństwa sprawiają, że zaczyna brakować rąk do pracy. Watro więc zwrócić uwagę na pracowników określanych „50+”.
0 1 0 0 0 7.03.2008ARBOmedia wspiera młodych artystówARBOmedia Polska wspiera organizację wystawy malarki Magdy Bielesz. Zaangażowanie firmy w przedsięwzięcie artystyczne ma na celu promocję sztuki współczesnej jako źródła inspiracji dla branży reklamowej.
0 1 0 0 0 7.03.2008British Airways promuje połączenia z LondynemLinie lotnicze British Airways rozpoczęły kampanię reklamową promującą połączenia z Londynem. Działania reklamowe prowadzone są w dwóch miastach Poznaniu i Warszawie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia, a kreację przygotowała agencja reklamowa BBH.
0 1 0 0 0 7.03.2008Srebrne Magellan Awards dla RWE StoenDwa programy społeczne realizowane przez Fundację RWE Stoen: Bezpieczna Energia i Oświecona Warszawa zdobyły srebrne nagrody w konkursie Magellan Awards, organizowanym przez LACP, League of American Communications Professionals. Obydwa programy zostały nagrodzone w kategorii Community Relations - relacje ze społecznością lokalną.