Kensington wybiera Planet PR
  • 0
  • 1
10.03.2008

Kensington wybiera Planet PR

Planet PR pracuje dla marki Kensington. Agencja będzie odpowiadać za komunikację z mediami, realizację programów specjalnych oraz umacnianie świadomości marki Kensington na polskim rynku. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.03.2008

Genesys przedsiębiorstwem roku wedlug Frost & Sullivan

Firma Genesys Telecommunication Laboratories, należąca do grupy Alcatel-Lucent (Euronext Paris oraz NYSE: ALU) została wyselekcjonowana jako lider usług klienckich do prestiżowej nagrody Frosta & Sullivana jako Przedsiębiorstwo Roku 2008 w segmencie oprogramowania contact center w Ameryce Północnej. Nagroda ta została zaprezentowana firmie Genesys podczas zebrania Forum Przedsiębiorstw grupy Alcatel-Lucent w Paryżu.

7 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.03.2008

Mycie włosów odejdzie do lamusa? (New York Times)

Anna Jane Grossman, Of Course I Washed My Hair Last Year (I'm Almost Certain), New York Times

"Częste mycie skraca życie" - twierdzenie to, przynajmniej w odniesieniu do włosów, ma wielu gorących zwolenników. Twierdzą oni, że rzadkie używanie szamponu (np. raz w tygodniu) poprawia wygląd i kondycję włosów. Brak medycznego potwierdzenia, a jednym z wytłumaczeń tej dziwnej mody jest zmęczenie kulturą konsumpcyjną.