0 1 0 0 0 11.03.2008Marketing & Communications Consultants dla AmwayOd 10 marca 2008 roku agencja Marketing & Communications Consultants reprezentuje Amway Polska Sp. z o.o. w komunikacji produktowej oraz relacjach z mediami.
0 1 0 0 0 11.03.2008Iwona Schymalla i Cezary Żak dla Fundacji Świętego MikołajaIwona Schymalla – prezenterka telewizyjna, dziennikarka i publicystka oraz aktor Cezary Żak wesprą Fundację Świętego Mikołaja przekazując 1% swojego podatku. Będą również zachęcać do wpłacania darowizn na rzecz organizacji.
0 1 0 0 0 11.03.2008Interaktywne zabawy w programie SmaczneGoTelewizja Polska rozpoczęła emisję nowej edycji programu kulinarnego SmaczneGo, którego gwiazdą jest Olga Bończyk. W nowej serii programów telewidzowie będą mogli skorzystać z interaktywnych zabaw przygotowanych przy współpracy One-2-One Media Solutions. Producentem telewizyjnego show jest Endemol Polska.
0 1 0 0 0 11.03.2008Epicor rozpoczyna program edukacyjnyFirma Epicor Software Corporation (Nasdaq: EPIC) prowadzi program edukacyjny, w ramach którego oferuje uczelniom wyższym w całej Polsce system iScala. Wykorzystywany w procesie dydaktycznym, umożliwia on realną symulację pracy w przedsiębiorstwie poprzez zarządzanie procesami w firmie: od sprzedaży poprzez planowanie, produkcję i dystrybucję, aż po księgowość i zarządzanie finansami.
0 1 0 0 0 11.03.2008Stowarzyszenie Polrisk z Media ConnectStowarzyszenie Zarządzania Ryzykiem Polrisk po raz drugi powierzyło Media Connect realizację corocznej międzynarodowej konferencji.
0 1 0 0 0 11.03.2008Kampania reklamowa podwójnych doładowań Tak TakW najbliższych dniach rozpocznie się kampania promująca ofertę podwójnego doładowania w Tak Taku i Tak Tak Fonie.
0 1 0 0 0 11.03.2008Mediaskop oraz Newton Media uruchamiają serwis EUROMedia 2012EUROMedia 2012 – serwis monitoringowy w całości poświęcony doniesieniom mediów na temat stanu przygotowań do Mistrzostw Europy 2012 uruchomiły wspólnie Centrum Monitoringu Mediów Mediaskop oraz Newton Media.
0 1 0 0 0 11.03.2008Ideo uruchamia dział promocji w wyszukiwarkachDział Ideo SEM to grupa specjalistów, którzy zajmują się obsługą budżetów e-marketingowych przeznaczonych na promocję w wyszukiwarkach.
0 1 0 0 0 11.03.2008Hasbro zadowolone z EP CreativesAgencja EP Creatives także w tym roku zajmie się przygotowaniem i wdrażaniem kampanii Public Relations dla firmy Hasbro Poland - dystrybutora gier planszowych oraz zabawek. W 2007 roku Agencja prowadziła kampanię popularyzującą gry planszowe oraz koordynowała działania promujące w Polsce międzynarodowe głosowanie na nową wersję planszy Monopoly.
0 1 0 0 0 11.03.2008Kolej na własny teledysk – internetowa promocja muzycznej oferty MixPlusaWybrać spośród 8 atrakcyjnych dziewczyn na parkiecie trzy najbardziej nam odpowiadające i sprawić, że zatańczą tak jak zechcemy - taką możliwość oferuje uruchomiona właśnie strona www.muzycznymix.pl stworzony przez agencję UniGroup na zlecenie Polkomtela SA, promującego w ten sposób swoją ofertę Mix.