0 1 0 0 0 11.03.2008Stowarzyszenie Polrisk z Media ConnectStowarzyszenie Zarządzania Ryzykiem Polrisk po raz drugi powierzyło Media Connect realizację corocznej międzynarodowej konferencji.
0 1 0 0 0 11.03.2008Kampania reklamowa podwójnych doładowań Tak TakW najbliższych dniach rozpocznie się kampania promująca ofertę podwójnego doładowania w Tak Taku i Tak Tak Fonie.
0 1 0 0 0 11.03.2008Mediaskop oraz Newton Media uruchamiają serwis EUROMedia 2012EUROMedia 2012 – serwis monitoringowy w całości poświęcony doniesieniom mediów na temat stanu przygotowań do Mistrzostw Europy 2012 uruchomiły wspólnie Centrum Monitoringu Mediów Mediaskop oraz Newton Media.
0 1 0 0 0 11.03.2008Ideo uruchamia dział promocji w wyszukiwarkachDział Ideo SEM to grupa specjalistów, którzy zajmują się obsługą budżetów e-marketingowych przeznaczonych na promocję w wyszukiwarkach.
0 1 0 0 0 11.03.2008Hasbro zadowolone z EP CreativesAgencja EP Creatives także w tym roku zajmie się przygotowaniem i wdrażaniem kampanii Public Relations dla firmy Hasbro Poland - dystrybutora gier planszowych oraz zabawek. W 2007 roku Agencja prowadziła kampanię popularyzującą gry planszowe oraz koordynowała działania promujące w Polsce międzynarodowe głosowanie na nową wersję planszy Monopoly.
0 1 0 0 0 11.03.2008Kolej na własny teledysk – internetowa promocja muzycznej oferty MixPlusaWybrać spośród 8 atrakcyjnych dziewczyn na parkiecie trzy najbardziej nam odpowiadające i sprawić, że zatańczą tak jak zechcemy - taką możliwość oferuje uruchomiona właśnie strona www.muzycznymix.pl stworzony przez agencję UniGroup na zlecenie Polkomtela SA, promującego w ten sposób swoją ofertę Mix.
0 1 0 0 0 11.03.2008Nagrody i nominacje dla dzienników Agory„Gazeta Wyborcza” i „Metro” zostały laureatami konkursu jakościowego organizowanego dla wydawców prasy przez IFRA, NAA oraz PANPA. Natomiast w konkursie INMA Awards 2008 „Gazeta” uzyskała 3 nominacje dla ubiegłorocznych projektów.
0 1 0 0 0 11.03.2008Avon i UNIFEM partnerami w walce o polepszenie sytuacji kobietAvon i UNIFEM nawiązują partnerstwo przeciw przemocy wobec kobiet oraz na rzecz zapewniania kobietom większych możliwości: dotacja korporacyjna na rzecz Funduszu Powierniczego Organizacji Narodów Zjednoczonych.
0 1 0 0 0 11.03.2008Energia LechaEnergia Lecha to napoje energetyczne i woda mineralna, które z logo Lecha trafią do sklepów już w marcu. Zero,2 Inżynieria marki zajęła się projektem graficznym opakowań: puszek do napoju i etykiet do wody mineralnej, w dwóch wersjach: gazowanej i niegazowanej.
0 1 0 0 0 11.03.2008„Happy Birthday, Panie Konsumencie” (ClickZ)T. Weggert, Happy Birthday, Mr. Consumer, "ClickZ", 6.03.2008Ile można zyskać pamiętając o urodzinach konsumentów i jak rozsądnie spożytkować taką wiedzę...