Kolej na własny teledysk - internetowa promocja muzycznej oferty MixPlusa - Marketing przy Kawie
Kolej na własny teledysk - internetowa promocja muzycznej oferty MixPlusa
  • 0
  • 1
11.03.2008

Kolej na własny teledysk – internetowa promocja muzycznej oferty MixPlusa

Wybrać spośród 8 atrakcyjnych dziewczyn na parkiecie trzy najbardziej nam odpowiadające i sprawić, że zatańczą tak jak zechcemy – taką możliwość oferuje uruchomiona właśnie strona www.muzycznymix.pl stworzony przez agencję UniGroup na zlecenie Polkomtela SA, promującego w ten sposób swoją ofertę Mix.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 marca 2008