0 1 0 0 0 19.03.2008Skazany na święta – nowy serial na WielkanocCo było pierwsze? Jajko czy kura, kura czy jajko? To teraz nieistotne, bo internautów czeka prawdziwa zagadka: Czy Jajo uratuje Kurczaka przed zbliżającymi się świętami? Zwiastuny już na www.skazanynaswieta.pl.
0 1 0 0 0 19.03.2008Kolejna marka Procter & Gamble w portfelu Leo BurnettAgencja Leo Burnett zwyciężyła w przetargu firmy Procter & Gamble na obsługę działań kreatywnych dla marki Clearblue Easy. P&G uzasadniła swoją decyzję bardzo dobrym zrozumieniem przez agencję świata emocji konsumenta, który podejmuje decyzje zakupowe.
0 1 0 0 0 19.03.2008Tajemniczy klient w BRE BankuMali i średni przedsiębiorcy to grupa klientów coraz mniej wrażliwa na cenę produktów i usług bankowych. O wyborze banku decydują takie czynniki jak jakość i standard obsługi. Dlatego BRE Bank zdecydował się na przeprowadzenie projektu badawczego Mystery Shopping. Działaniami objęte zostały wszystkie 23 Oddziały Korporacyjne w całej Polsce, a w nich grupa wybranych losowo managerów Segmentu K3, doradców klienta oraz pracowników Wydziału Obsługi Klienta. Przedmiotem badań było w szczególności sprawdzenie, jak pracownicy realizują standardy jakości BRE Banku.
0 1 0 0 0 19.03.2008PMT Banca uruchamia PMT Merchandiser 2.0PMT Banca, agencja świadcząca usługi merchandisingowe dla sektora bankowego w Polsce, uruchomiła PMT Merchandiser 2.0 - system informatyczny do obsługi ekspozycji w rozproszonych sieciach nawet kilku tysięcy oddziałów bankowych.
0 1 0 0 0 19.03.2008MPG zwyciężył w przetargu mediowym Grupy BREDom mediowy MPG będzie obsługiwać budżet Grupy BRE (m.in. MultiBank, mBank) w zakresie planowania i zakupu kampanii w mediach.
0 1 0 0 0 19.03.2008Powszechna potrzeba zrównoważonego rozwoju w budownictwie – korzyści ekologiczne, ekonomiczne i społeczneRusza ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna na temat powszechnej potrzeby zrównoważonego rozwoju w budownictwie, której partnerem strategicznym jest Orco Property Group przy współpracy z fundacją Nasza Ziemia oraz ekspertami z Instytutu Kultury i Komunikowania Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
0 1 0 0 0 19.03.2008Fourtka z nową stroną www18 marca agencja reklamowa Fourtka uruchomiła swoją nową stronę internetową Głównym celem serwisu internetowego www.fourtka.pl jest prezentacja projektów zrealizowanych przez agencję. Na stronie internetowej można zaprenumerować comiesięczny newsletter Fourtki i zapoznać się z kulisami pracy agencji śledząc firmowego bloga.
0 1 0 0 0 19.03.2008New Look Advertising dla LindtAgencja New Look Advertising na zlecenie domu mediowego Media Direction przygotowała niestandardową kampanię dla producenta czekoladek Lindt. W okresie przedświątecznym w centralnych punktach 4 największych miast eksponowane są wielkie dmuchane „Złote zajączki Lindt” – których wysokość sięga 8 m.
0 1 0 0 0 19.03.2008Słaba płeć, mocne granieDla współczesnej kobiety rozrywka w postaci gry komputerowej nie jest już powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie. Panie coraz chętniej i dłużej bawią się przed komputerem, doganiając w tym mężczyzn. Okazuje się również, że świat gier może być dla płci pięknej formą terapii i środkiem pobudzania życia… erotycznego.
0 1 0 0 0 19.03.2008Konferencja Inaugurująca w ramach projektu „Małopolska bez Korupcji”W dniu 19 marca 2008 roku w godzinach 10.00 – 16.30 w Second Life Kraków będzie miała miejsce transmisja wykładów prowadzonych podczas Konferencji Inaugurującej, jaka odbędzie się w Sali Studyjnej Radia Kraków S.A, pn. „Antykorupcja w Polsce – stan i perspektywy. Instytucjonalne i prawne ramy zwalczania korupcji”.