0 1 0 0 0 19.03.2008Powszechna potrzeba zrównoważonego rozwoju w budownictwie – korzyści ekologiczne, ekonomiczne i społeczneRusza ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna na temat powszechnej potrzeby zrównoważonego rozwoju w budownictwie, której partnerem strategicznym jest Orco Property Group przy współpracy z fundacją Nasza Ziemia oraz ekspertami z Instytutu Kultury i Komunikowania Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
0 1 0 0 0 19.03.2008Fourtka z nową stroną www18 marca agencja reklamowa Fourtka uruchomiła swoją nową stronę internetową Głównym celem serwisu internetowego www.fourtka.pl jest prezentacja projektów zrealizowanych przez agencję. Na stronie internetowej można zaprenumerować comiesięczny newsletter Fourtki i zapoznać się z kulisami pracy agencji śledząc firmowego bloga.
0 1 0 0 0 19.03.2008New Look Advertising dla LindtAgencja New Look Advertising na zlecenie domu mediowego Media Direction przygotowała niestandardową kampanię dla producenta czekoladek Lindt. W okresie przedświątecznym w centralnych punktach 4 największych miast eksponowane są wielkie dmuchane „Złote zajączki Lindt” – których wysokość sięga 8 m.
0 1 0 0 0 19.03.2008Słaba płeć, mocne granieDla współczesnej kobiety rozrywka w postaci gry komputerowej nie jest już powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie. Panie coraz chętniej i dłużej bawią się przed komputerem, doganiając w tym mężczyzn. Okazuje się również, że świat gier może być dla płci pięknej formą terapii i środkiem pobudzania życia… erotycznego.
0 1 0 0 0 19.03.2008Konferencja Inaugurująca w ramach projektu „Małopolska bez Korupcji”W dniu 19 marca 2008 roku w godzinach 10.00 – 16.30 w Second Life Kraków będzie miała miejsce transmisja wykładów prowadzonych podczas Konferencji Inaugurującej, jaka odbędzie się w Sali Studyjnej Radia Kraków S.A, pn. „Antykorupcja w Polsce – stan i perspektywy. Instytucjonalne i prawne ramy zwalczania korupcji”.
0 1 0 0 0 19.03.2008News 2.0 – nowy portal dla internautówFirma Suchowski Media udostępniła portal z aktualnościami tworzony tylko i wyłącznie przez internautów. Portal umożliwia dodanie news’a na ciekawy temat i opublikowanie go na łamach News2.pl. Internauci oprócz czytania newsów mogą również głosować tworząc swojego rodzaju ranking najciekawszych wiadomości.
0 1 0 0 0 19.03.2008Kampania reklamowa napojów owocowych dla dzieci JupikOd 22 marca rozpocznie się nowa, intensywna kampania reklamowa napojów owocowych dla dzieci pod marka Jupik. Kampania będzie trwała do 27 kwietnia.
0 1 0 0 0 19.03.2008Machina chce współczesnej SyrenkiNie zamierzamy skuwać twarzy Krystyny Krahelskiej z warszawskiej Syrenki. Nie chcemy zmieniać godła ani symbolu miasta – pisze w oświadczeniu redakcja magazynu „Machina”. To reakcja na publikację „Gazety Wyborczej” z 18.03.2008 r. pt.: „Twarz czy POtwarz?”.
0 1 0 0 0 19.03.2008Konkurs dla dziennikarzy w ramach Carrefour Półmaratonu WarszawskiegoFundacja „Maraton Warszawski” oraz Timex Group Polska zapraszają wszystkich przedstawicieli mediów do zabawy w typowanie wyniku zwycięzcy i zwyciężczyni 3. Carrefour Półmaratonu Warszawskiego, który odbędzie się w niedzielę, 30 marca. Nagrodą w konkursie jest zegarek z kolekcjonerskiej serii „Timex na Maraton Warszawski”.
0 1 0 0 0 19.03.2008Psz.pl w serwisie Media Wirtualnej PolskiPortal Spraw Zagranicznych rozpoczął współpracę z Wirtualną Polską. Unikalne treści o wydarzeniach międzynarodowych i gospodarce światowej wzbogacą serwis Media portalu Wp.pl.