0 1 0 0 0 26.03.2008InDreams motywuje partnerów KnaufaFirma InDreams, organizator wyjazdów incentive i integracyjnych, rozpoczęła współpracę z firmą Knauf Bauprodukte Polska.
0 1 0 0 0 26.03.2008Rusza V edycja konkursu „Kariera – praktyki dla najlepszych”Z początkiem marca 2008 ruszyła V edycja konkursu - programu Kariera – praktyki dla najlepszych! organizowana przez Radę Młodych Przedsiębiorców. Na zwycięzców czeka czterdzieści płatnych, miesięcznych staży. Konkurs trwa do 11 maja.
0 1 0 0 0 26.03.2008Coca-Cola odpowiedzialnie dla MałopolskiRuszył konkurs “Coca-Cola Odpowiedzialnie dla Małopolski”, skierowany do wszystkich studentów z województwa małopolskiego zainteresowanych tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility). Zadaniem uczestników jest stworzenie projektu zaangażowania firm z systemu Coca-Cola w Polsce w działania realizowane na rzecz społeczności lokalnej w Krakowie oraz w gminie Niepołomice.
0 1 0 0 0 26.03.2008Odmienione BobiniProducent kosmetyków dla dzieci Bobini - Global Cosmed S.A. odświeżył i unowocześnił wizerunek swoich produktów.
0 1 0 0 0 26.03.2008Kidprotect.pl rozpoczyna kolejny etap kampanii „Stop Pedofilom”Kidprotect.pl rozpoczął kolejny etap kampanii Stop Pedofilom. To kontynuacja prowadzonej przez Fundację walki o bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników Internetu.
0 1 0 0 0 26.03.2008Kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Nordea„Kredyt mieszkaniowy Nordea – pod kątem Twoich potrzeb” – pod takim hasłem 25 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu hipotecznego Nordea Habitat. W kampanii bank postawił na telewizję i inserty w prasie ogólnopolskiej. Działania reklamowe prowadzone są również w Internecie.
0 1 0 0 0 26.03.2008Rebel Scream pomaga stworzyć nastrój w miejscu sprzedażyFirma Rebel Scream rozpoczęła działalność w zakresie tworzenia nastroju w miejscu sprzedaży za pomocą muzyki oraz wizualizacji. Klienci firmy otrzymują system audio-video (iPODnośnik) zawierający ponad 1000 utworów lub wideoklipów wybranych pod kątem prowadzonej działalności oraz targetu.
0 1 0 0 0 26.03.2008Nowy wizerunek marki UnimilUnimil, lider polskiego rynku prezerwatyw, wprowadza rewolucyjne zmiany tożsamości swojej wiodącej marki. Nowe, błękitne logo i całkowicie zmieniona wizualizacja opakowań, towarzyszyć będą zmianom także w samym portfelu produktów.
0 1 0 0 0 26.03.2008Wygrać staż w agencji reklamowejBrand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest umożliwienie młodym ludziom poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej. Oprócz wiedzy uczestnicy wyłonieni na podstawie nadesłanych aplikacji, otrzymają możliwość wzięcia udziału w konkursie. Jego główna nagroda to płatny staż w agencjach reklamowych partnerów projektu. Uczestnikiem projektu może zostać student dowolnej uczelni.
0 1 0 0 0 25.03.2008Planet PR z ACCO BrandsAgencja Planet PR rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem ACCO Brands – jednym z największych na świecie producentów artykułów dla biura. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego i produktowego. Agencja będzie również odpowiedzialna za programy społeczne i edukacyjne realizowane przez klienta.