Nowy wizerunek marki Unimil
  • 0
  • 1
26.03.2008

Nowy wizerunek marki Unimil

Unimil, lider polskiego rynku prezerwatyw, wprowadza rewolucyjne zmiany tożsamości swojej wiodącej marki. Nowe, błękitne logo i całkowicie zmieniona wizualizacja opakowań, towarzyszyć będą zmianom także w samym portfelu produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.03.2008

Wygrać staż w agencji reklamowej

Brand It Up to projekt organizowany przez członków międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC przy Szkole Głównej Handlowej. Jego celem jest umożliwienie młodym ludziom poznania rynku reklamy i zasad tworzenia kampanii reklamowej. Oprócz wiedzy uczestnicy wyłonieni na podstawie nadesłanych aplikacji, otrzymają możliwość wzięcia udziału w konkursie. Jego główna nagroda to płatny staż w agencjach reklamowych partnerów projektu. Uczestnikiem projektu może zostać student dowolnej uczelni.

25 marca 2008