0 1 26.03.2008Odmienione Bobinidesign TweetProducent kosmetyków dla dzieci Bobini – Global Cosmed S.A. odświeżył i unowocześnił wizerunek swoich produktów.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 26.03.2008Kidprotect.pl rozpoczyna kolejny etap kampanii "Stop Pedofilom"Kidprotect.pl rozpoczął kolejny etap kampanii Stop Pedofilom. To kontynuacja prowadzonej przez Fundację walki o bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników Internetu.
0 1 0 0 0 26.03.2008Kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Nordea„Kredyt mieszkaniowy Nordea – pod kątem Twoich potrzeb” – pod takim hasłem 25 marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu hipotecznego Nordea Habitat. W kampanii bank postawił na telewizję i inserty w prasie ogólnopolskiej. Działania reklamowe prowadzone są również w Internecie.
0 1 0 0 0 26.03.2008Rebel Scream pomaga stworzyć nastrój w miejscu sprzedażyFirma Rebel Scream rozpoczęła działalność w zakresie tworzenia nastroju w miejscu sprzedaży za pomocą muzyki oraz wizualizacji. Klienci firmy otrzymują system audio-video (iPODnośnik) zawierający ponad 1000 utworów lub wideoklipów wybranych pod kątem prowadzonej działalności oraz targetu.
0 1 0 0 0 26.03.2008Nowy wizerunek marki UnimilUnimil, lider polskiego rynku prezerwatyw, wprowadza rewolucyjne zmiany tożsamości swojej wiodącej marki. Nowe, błękitne logo i całkowicie zmieniona wizualizacja opakowań, towarzyszyć będą zmianom także w samym portfelu produktów.