0 1 0 0 0 14.04.2008IKEA karmi Puszkojady19 kwietnia zabierz puszkę do IKEA. Każde aluminiowe opakowanie wspiera program dożywiania dzieci.
0 1 0 0 0 14.04.2008Fly.pl z magnifiCoAgencja magnifiCo wygrała konkurs ofert na obsługę internetowego biura podróży fly.pl w zakresie Public Relations.
0 1 0 0 0 14.04.2008Mollet Polska we współpracy z CreativePRProducent i dystrybutor ręczników reklamowych Mollet Polska podpisał umowę o współpracy wizerunkowej z CreativePR. Podpisana umowa obejmuje doradztwo wizerunkowe oraz media relations.
0 1 0 0 0 14.04.2008Kluby sportowe chcą uczyć się biznesuKluby i organizacje sportowe chcą uczestniczyć w przedsięwzięciach edukacyjnych poświęconych zarządzaniu w sporcie – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Ciszewski Marketing Sportowy, organizatora Forum Biznesu Sportowego, które się odbędzie 13-14 maja br. w Chorzowie.
0 1 0 0 0 14.04.2008Zwycięzcy 12. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Kreatura 2007/200811 kwietnia 2008 roku w warszawskim klubie Fabryka Trzciny odbyła się gala 12. edycji Ogólnopolskiego Konkursu Kreatura 2007/2008.
0 1 0 0 0 14.04.2008Euro RSCG Marketing House dla Cemex PolskaZ początkiem kwietnia bieżącego roku rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania wizerunkowa firmy Cemex. Celem kampanii jest wzrost świadomości marki oraz budowa wizerunku Cemex, jako globalnej firmy dostarczającej produkty i usługi najwyższej jakości.
0 1 0 0 0 14.04.2008Logotec PDM/DDM9000 Web Edition w VTS Group S.A.VTS Group S.A. wiodący dostawcą central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zakończył wdrożenie systemu służącego do archiwizowania i zarządzania dokumentami, w tym dokumentacją techniczną (Logotec PDM/DDM9000 WE). System zainstalowany został na serwerach zlokalizowanych w Polsce, ale dostępny jest dla 100 zdefiniowanych użytkowników pracujących w ramach całej grupy.
0 1 0 0 0 14.04.2008Selena SA została Solidnym Pracodawcą Roku 2007Selena SA, jedna ze spółek Grupy Selena – holdingu firm zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii budowlanej, otrzymała tytuł „Solidnego Pracodawcy Roku 2007” edycji dolnośląskiej. Najlepsi pracodawcy w ogólnokrajowym konkursie zostali wyłonieni po raz czwarty. Lista „Solidnych Pracodawców” zostanie opublikowana w specjalnym dodatku do dziennika Rzeczpospolita.
0 1 0 0 0 14.04.2008Nissan Sales Central & Eastern Europe ruszył z nową kampanią Nissana QashqaiPo zeszłorocznym sukcesie kampanii launchowej modelu Qashqai, Nissan ruszył z kolejną odsłona kampanii pt „Stworzony by igrać z miastem”, która ma przypomnieć o miastoodpornym modelu Nissan Qashqai.
0 1 0 0 0 14.04.2008„1% bez przeszkód” – interwencyjna kampania informacyjnaW związku z alarmującymi wynikami badań oraz licznymi przypadkami bezpośrednich wpłat od podatników, o których donoszą organizacje, Fundacja Komunikacji Społecznej we współpracy z Forum Darczyńców i Ogólnopolską Federacją Organizacji Pozarządowych postanowiła przeprowadzić interwencyjną kampanię informacyjną nt. nowej procedury przekazywania 1% na rzecz organizacji pożytku publicznego.