0 1 0 0 0 28.04.2008Euro RSCG Warsaw dla Link4Porzuceni przez swoich klientów agenci ubezpieczeniowi są głównymi bohaterami nowej kampanii reklamowej przygotowanej przez Euro RSCG Warsaw dla Link4.
0 1 0 0 0 28.04.2008Ogólnopolska kampania edukacyjna NestléW kwietniu rusza ogólnopolska kampania edukacyjna „Jedz smacznie i zdrowo” pod patronatem firmy Nestlé. Celem kampanii jest promowanie zdrowego odżywiania się.
0 1 0 0 0 28.04.2008Startuje wiosenna kampania FrankeFirma Franke rozpoczyna intensywną kampanie reklamową nowej linii produktowej Kubus. W tym celu firma rozpoczęła współpracę z domem mediowym MediaOn, wybranym w wyniku wygranego przetargu.
0 1 0 0 0 28.04.2008Henkel w czołówce najbardziej odpowiedzialnych firm w PolsceHenkel Polska znalazł się w czołówce „Good Company Ranking 2008”, zestawienia najbardziej odpowiedzialnych firm w Polsce. W uznaniu za realizację swojej strategii zrównoważonego rozwoju, Henkel zdobył 5 wynik punktowy, plasując się na siódmej pozycji listy pośród największych firm obecnych na polskim rynku.
0 1 0 0 0 28.04.2008Business Consulting dla VI Ogólnopolskiego Festiwalu Ekspresji DziecięcejW Katowicach zakończył się VI Ogólnopolski Festiwal Ekspresji Dziecięcej współorganizowany przez Centrum Ekspresji Dziecięcej przy Bibliotece Śląskiej w Katowicach.
0 1 0 0 0 28.04.2008Bielmar rozpoczyna działania marketingoweZakłady Tłuszczowe „Bielmar” Sp. z o.o. z Bielska-Białej podjęły współpracę z Agencją Reklamową Rush z Krakowa. Nowy kontrakt obejmuje prace przy marce „Palma” w zakresie: kreacji BTL i ATL.
0 1 0 0 0 28.04.2008Eredaktor.pl bada środowisko polskich dziennikarzy internetowychDo 1 maja potrwają badania środowiska polskich dziennikarzy internetowych oraz tego, w jaki sposób jest ono postrzegane przez odbiorców mediów internetowych. Wziąć w nich udział może każdy internauta – wystarczy wypełnić ankietę.
0 1 0 0 0 28.04.2008Max Arpp dla Dr Irena ErisAgencja Max Arpp była odpowiedzialna za kreację i obsługę zarówno działań ATL, jak i BTL dla linii dermokosmetyków Pharmaceris N oraz za organizację castingu, którego celem było wyłonienie modelki.
0 1 0 0 0 28.04.2008Young & Rubicam realizuje kampanię dla marki DanioY&R stworzyło dla Danone’a kampanię o charakterze promocyjnym.
0 1 0 0 0 28.04.2008House of Skills laureatem nagrody „Business Superbrand” 2008 rokuMiędzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. od 1994 r. wyróżnia najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne marki. W tym roku w plebiscycie pojawił się nowa kategoria – „Business Superbrand” i to w niej triumfował House of Skills.