0 1 0 0 0 17.12.2007Starcom dla telewizji nowej generacji „n”Dom mediowy Starcom przygotował zakrojoną na szeroką skalę kampanię sprzedażową pakietu usług telewizji nowej generacji „n”. Działania w centrach handlowych całej Polski wykorzystują narzędzia ambient mediów i guerilla marketingu.
0 1 0 0 0 17.12.2007Bartek zasponsorował dżentelmenówFirma Bartek wzięła udział w drugiej edycji akcji „Zimą stop bosym stopom”. Celem przedsięwzięcia jest zakup obuwia zimowego dla dzieci z najuboższych rodzin.
0 1 0 0 0 17.12.2007CANAL+ Cyfrowy nagradza młodych dziennikarzyOgólnopolski konkurs dziennikarski dla gimnazjalistów „Liczy się temat” organizowany przez CANAL+ Cyfrowy został rozstrzygnięty. Do II edycji konkursu zgłoszono 244 prace – artykuły prasowe, reportaże radiowe i telewizyjne, w których młodzi ludzie opisywali istotne problemy społeczne swojego otoczenia.
0 1 0 0 0 17.12.2007Najdroższy dzień świata (Advertising Age)Campaigns Spend $1 Million on TV Ads in One Day, Advertising AgeKampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych nabiera rozpędu. Świadczy o tym fakt, że w ciągu jednego dnia kandydaci wydali na reklamę telewizyjną okrągły milion dolarów.
0 1 0 0 0 17.12.2007Euro RSCG Warsaw dla Hortex Extra14 grudnia ruszyła emisja reklamy telewizyjnej przygotowanej przez agencję Euro RSCG Warsaw, wspierająca relaunch marki Hortex Extra.
0 1 0 0 0 17.12.2007Bony edukacyjne Polskiej Akademii RachunkowościPolska Akademia Rachunkowości S.A. wprowadziła od grudnia 2007 r. na rynek nową usługę – Bon edykacyjny. Nowe rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzeby i sugestie klientów PAR S.A.
0 1 0 0 0 14.12.2007Możesz…z UOKiKRusza kampania reklamowa autorstwa polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis, przygotowana dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Spotowi reklamowemu nadano konwencję filmu gangsterskiego, utrzymanego w charakterystycznym dla Publicis zabawnym tonie.
0 1 0 0 0 14.12.2007B-Zone znowu w akcjiZakończyły się dwie kolejne akcje z wykorzystaniem B-Zone - zintegrowanego systemu bluetooth marketingu firmy Telecom Media.
0 1 0 0 0 14.12.2007Dwie nagrody European Excellence Awards dla PolskiPodczas wczorajszej gali European Excellence Awards w Berlinie firma On Board PR otrzymała dwie nagrody za kampanię „Niskie płace barierą rozwoju Polski” realizowaną dla NSZZ „Solidarność”. Projekt zwyciężył w kategorii Public Affairs i w kategorii Poland (kampania z Polski). Został wyłoniony z ponad 600 nadesłanych zgłoszeń z całej Europy.
0 1 0 0 0 14.12.2007Biesiadna impreza Hard&Smart dla Volkswagena„Razem Pracujemy Razem Biesiadujemy” - to hasło przyświecało niecodziennemu eventowi, zorganizowanemu przez Hard & Smart dla VW Poznań. W biesiadzie uczestniczyło aż 270 osób!