0 1 28.04.2008Young & Rubicam realizuje kampanię dla marki Daniomarketing bezpośredni TweetY&R stworzyło dla Danone’a kampanię o charakterze promocyjnym.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.04.2008House of Skills laureatem nagrody "Business Superbrand" 2008 rokuMiędzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd. od 1994 r. wyróżnia najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne marki. W tym roku w plebiscycie pojawił się nowa kategoria – „Business Superbrand” i to w niej triumfował House of Skills.
0 1 0 0 0 28.04.2008Wizard na torze Formuły1Popularność Formuły 1 w Polsce wzrasta wraz z kolejnymi sukcesami jedynego Polaka ścigającego się w tych prestiżowych zawodach – Roberta Kubicy. Wychodząc na spotkanie miłośnikom szybkich samochodów Agencja Wizard przygotowała ofertę imprezy integracyjnej, której uczestnicy nie tylko mogą zmierzyć się na profesjonalnym torze wyścigowym Hockenheimring Baden – Württemburg, ale również poznać specyfikę pracy zespołu serwisantów, nauczyć się zachowania za kierownicą w sytuacjach awaryjnych, albo po prostu wspaniale się bawić.
0 1 0 0 0 28.04.2008Salt & Pepper promuje "Smaki Świata" TelepizzyAgencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampanię promocyjną dla Telepizzy pod hasłem „Świat ma pizzy smak – wybierz swój ulubiony”.
0 1 0 0 0 25.04.2008Czerwony PIC-NIC w WarszawieMiasto Stołeczne Warszawa i Eskadra Events zapraszają na Czerwony PIC-NIC, który odbędzie się 1 maja na Pl. Defilad w Warszawie.