0 1 0 0 1 17.06.2008Program Operacyjny Kapitał Ludzki na terenie województwa dolnośląskiegoOptima Marketing Group z Krakowa stworzyła kreację dla kampanii społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na terenie Dolnego Śląska. Zleceniodawcą akcji jest Urząd Marszałkowski we Wrocławiu.
0 1 0 0 0 16.06.2008Najlepszy internetowy start-up wybranyRecepta na sukces? Dobry pomysł, duże zaangażowanie i zgrany zespół. Brzmi banalnie, ale wyniki Konkursu na Najciekawszy Start-up potwierdzają te słowa. Konkurs odbył się w 7 czerwca w Poznaniu, w ramach dziesiątego spotkania branży internetowej Barcamp Poznań.
0 1 0 0 0 16.06.2008Aurora Communication współpracuje z Inter–FragrancesAgencja Aurora Communication, należąca do Grupy Pegasus, 1 kwietnia br. rozpoczęła współpracę z przedsiębiorstwem Inter–Fragrances.
0 1 0 0 0 16.06.2008Optimum PR współpracuje z Pro-CreationAgencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku Pro-Creation wśród kluczowych grup docelowych.
0 1 0 0 0 16.06.2008Young & Rubicam twórcą nowej kampanii dla marki Plus dla Firm.Nowa kampania promocyjna Plusa ruszyła na początku czerwca i objęła swoim zasięgiem prasę, radio i TV, LCD screens, stronę www klienta oraz ulotki i plakaty w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 16.06.2008S4 dla Grupy PracujAgencja Reklamowa S4 przygotowała kampanię wizerunkową „Dopisz się” dla Grupy Pracuj, obejmującą działania w Internecie oraz w prasie.
0 1 0 0 0 16.06.2008Deutsche Bank planuje uruchomienie własnej telewizji bankowejRozpoczęły się prace nad uruchomieniem pierwszej własnej telewizji bankowej w Polsce. Zgodnie z założeniami projektu, we wszystkich oddziałach Deutsche Bank PBC będzie można oglądać realizowany na wyłączność dla banku program DB TV.
0 1 0 0 0 16.06.2008Ciszewski PR promuje koncert Céline Dion dla Stereo.plCiszewski Public Relations realizuje na zlecenie swojego stałego klienta – sklepu internetowego Stereo.pl – działania public relations promujące koncert Céline Dion na Krakowskich Błoniach.
0 1 0 0 0 16.06.2008Trzy nagrody dla Silesia City Center w konkursie Międzynarodowej Rady Centrów HandlowychSilesia City Center (Katowice, ul. Chorzowska 107) otrzymało trzy nagrody w finale prestiżowego konkursu Solal Marketing Awards 2008 organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Zwycięzców wyłoniono podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC (12-13 czerwca 2008).
0 1 0 0 0 16.06.2008Cyfra+ uruchomiła mobilną wersję ICACyfra+ uruchomiła mobilną wersję serwisu ICA (Internetowego Centrum Abonentów) umożliwiającego użytkownikom platformy dostęp do informacji na temat ich abonamentu za pośrednictwem telefonów komórkowych