0 1 0 0 0 17.07.2008Piwo Tatra na autobusachDo miast i miasteczek Polski Południowej wyjechały autobusy z reklamą piwa „Tatra” z portfolio Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja.
0 1 0 0 0 17.07.2008„Nakręć nas swoją kreacją” – konkurs FireFly Creation i Wirtualnej Polski4 lipca ruszył konkurs FireFly Creation i Wirtualnej Polski pod hasłem „Nakręć nas swoją kreacją”. Konkurs potrwa do 3 września. Zgłaszać można wszelkie prace wideo odzwierciedlające hasło: „z miłości do kreacji”, które w ciekawy sposób przedstawiają proces twórczy.
1 1 0 0 0 17.07.2008Kampania chusteczek Kleenex nagrodzona Effie (wideo)Kimberly-Clark, producent marki Kleenex, otrzymał złotą Effie w kategorii artykuły domowe i usługi za kampanię „Let it out”.
0 1 0 0 0 16.07.2008Koszykarskie Mistrzostwa Europy Eurobasket 2009 z EffectikąAgencja reklamowa Effectica wygrała przetarg organizowany przez Polski Związek Koszykówki na obsługę komunikacyjną koszykarskich mistrzostw Europy Eurobasket 2009.
0 1 0 0 0 16.07.2008Adv.pl dla marki OriflameAdv.pl opracowała dla marki Oriflame narzędzie desktopowe „Oriflame Info”, które wspiera komunikację wewnętrzną firmy.
0 1 0 0 0 16.07.2008Mobilna galeria designu dla Teatru Rozrywki w ChorzowieNa ulice Katowic wyjechał tramwaj „Entrée” zaprojektowany przez Annę Sielską i Jana Piechotę, grafików ASP w Katowicach, we współpracy z Teatrem Rozrywki w Chorzowie.
0 1 0 0 0 16.07.2008Biuro Podróży Reklamy realizuje akcję reklamową dla GP BatteryObiektem reklamowym akcji jest konkurs „Mistrzostwa w Tetris”. „Mistrzostwa w Tetris” odbywają się przy okazji międzynarodowego konkursu związanego z promocją produktów firmy GP Battery i wejściem do kin filmu wytwórni Disney – „Wall-e”.
0 1 0 0 0 16.07.2008Braughman Media dla Millenium BankNa trzech nośnikach wielkoformatowych należących do Braughman Media – ogólnopolskiego operatora nośników out-of-home, trwa lipcowa kampania Millennium Banku.
0 1 0 0 0 16.07.2008Kurs „The Art and Science of Coaching”"The Art and Science of Coaching" to kurs oparty na praktykach coachingowych i podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach, o jakości potwierdzonej akredytacją International Coach Federation i opinią ponad 10 000 absolwentów na całym świecie. Prowadzony jest on we Wszechnicy UJ przez Erickson College z Vancouver jeden z najbardziej rozpoznawalnych w międzynarodowym środowisku coachów programów szkoleniowych.
0 1 0 0 0 16.07.2008Złoty Punkt dla przedsiębiorców i klientówMałopolskie Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców (MSKiP) we współpracy z firmą E-Service – operatorem kart płatniczych, zaprasza do współpracy w ramach ogólnopolskiego programu partnerskiego Złoty Punkt, skierowanego do firm handlowych i usługowych działających w różnych branżach.