0 1 0 0 0 10.07.2008Złoty Laur Klienta i wyróżnienie Odkrycie Roku 2008 dla marki MastercookRywalizacja o tegoroczne godło Laur Klienta została zakończona. Wyniki badań oraz suma głosów oddanych przez respondentów zadecydowały o dwóch wyróżnieniach dla produktów marki Mastercook.
0 1 0 0 0 10.07.2008Kinograj Cinema City z PRO Media HouseCinema City Poland – właściciel sieci kin Cinema City rozpoczął drugą fazę kampanii reklamowej, która rozpoczęła się działaniami teaserowymi w połowie czerwca 2008 roku.
0 1 0 0 0 10.07.2008Nowe produkty w sieci IDMnetW pierwszych dniach lipca 2008 r. do portofolio IDMnet dołączyły dwa duże serwisy edukacyjne: szkolnictwo.pl oraz nauka.pl
0 1 0 0 0 10.07.2008Otwarty konkurs internetowy Festiwalu Golden DrumNa oficjalnej stronie Festiwalu Reklamy Golden Drum organizatorzy zapraszają na internetową debatę, w której każdy może wziąć udział i wielu uczestników może zostać nagrodzonymi.
0 1 0 0 0 9.07.2008Podsumowanie cross-promocji marek Candy i CoccodrilloWe wspólnej akcji promocyjnej obu marek wzięło udział ponad 5500 osób z całej Polski. Dzięki konkursowi, który był ściśle związany z działaniami promocyjno-edukacyjnymi, udało się zebrać ciekawe dane dotyczące preferencji klientów Coccodrillo.
0 1 0 0 0 9.07.2008O czym Polki zapominają, idąc na plażę?Wraz z sezonem urlopowym i upalnym latem miliony polskich konsumentek rozpoczęły marsz na plażę i opalanie w mocnych promieniach słońca. Tymczasem, jak pokazuje badanie „Kosmetyczka Polki”, aż 40% respondentek nie stosuje kosmetyków chroniących przed szkodliwym działaniem promieni UV. Najnowszy sondaż „Kosmetyczka Polki”, przeprowadzony przez agencję badawczą Inquiry, dostarcza interesujących danych na temat stosowania kosmetyków z filtrami ochrony przeciwsłonecznej.
0 1 0 0 0 9.07.2008Neostrada tp na nośnikach JetBikeTelekomunikacja Polska SA jest pierwszym klientem, który zdecydował się wykorzystać JetBike, nowy mobilny nośnik firmy Jet Line, w swojej kampanii promującej usługę neostrada tp.
0 1 0 0 0 9.07.2008Lenovo oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki SiatkowejFirma Lenovo poinformowała o oficjalnym podpisaniu umowy partnerskiej pomiędzy polskim odziałem firmy Lenovo a Polskim Związkiem Piłki Siatkowej oraz Profesjonalną Ligą Piłki Siatkowej. W ramach otwartej, partnerskiej umowy na wspieranie Polskiej Siatkówki, Lenovo zapewni Polskiemu Związkowi Piłki Siatkowej i Profesjonalnej Lidze Piłki Siatkowej najnowocześniejsze rozwiązania komputerowe, w tym 70 notebooków Lenovo ThinkPad T61 rocznie oraz cenne doświadczenie we wspieraniu globalnych inicjatyw sportowych.
0 1 0 0 0 9.07.2008Nowy klient Ad ConceptBroker reklamy prasowej Ad Concept zyskał kolejnego klienta – magazyn Golfmania wydawany przez spółkę Smart Marketing Solutions.
0 1 0 0 0 9.07.2008Wizerunkowa kampania DEMO Effective Launching dla Osiedla EuropejskiegoDEMO Effective Launching realizuje kampanię wizerunkową dla Osiedla Europejskiego, inwestycji spółki Novo Maar, należącej do międzynarodowej grupy deweloperskiej AFI Europe. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, Internet i outdoor.