0 1 0 0 0 16.07.2008Kurs „The Art and Science of Coaching”"The Art and Science of Coaching" to kurs oparty na praktykach coachingowych i podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach, o jakości potwierdzonej akredytacją International Coach Federation i opinią ponad 10 000 absolwentów na całym świecie. Prowadzony jest on we Wszechnicy UJ przez Erickson College z Vancouver jeden z najbardziej rozpoznawalnych w międzynarodowym środowisku coachów programów szkoleniowych.
0 1 0 0 0 16.07.2008Złoty Punkt dla przedsiębiorców i klientówMałopolskie Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców (MSKiP) we współpracy z firmą E-Service – operatorem kart płatniczych, zaprasza do współpracy w ramach ogólnopolskiego programu partnerskiego Złoty Punkt, skierowanego do firm handlowych i usługowych działających w różnych branżach.
0 1 0 0 0 16.07.2008Akcja samplingowa LisnerW czerwcu, pod hasłem: „Nudnym przekąskom mówimy STOP!”, ruszyła akcja promocyjna nowych sałatek marki Lisner. Z tej okazji na ulicach wybranych miast pojawiły się hostessy, które wręczały zmierzającym do pracy przechodniom darmowe pakiety śniadaniowe zawierające sałatkę Grecką z pomidorami i oliwkami Lisner.
0 1 0 0 0 16.07.2008Kampania Portu Rumia wspiera sezon wyprzedażyW swojej najnowszej kampanii Port Rumia Centrum Handlowe Auchan informuje klientów o sezonie wyprzedaży. Reklamy na nośnikach outdoorowych pojawiły się na początku lipca. Kolejne działania rozpoczynają się w połowie miesiąca. Zwieńczeniem kampanii jest Wielka Noc Wyprzedaży.
0 1 0 0 0 16.07.2008AM Art-Media dla PharmenyAM Art-Media Agencja PR Sp. z o.o. rozpoczęła współpracę z firmą Pharmena SA. Do zadań agencji należy szeroko pojęta obsługa media i investor relations w tym m.in. przeprowadzenie kampanii PR towarzyszącej wejściu Pharmeny na rynek NewConnect. Debiut spółki planowany jest na przełomie lipca i sierpnia br.
0 1 0 0 0 15.07.2008Novem promuje serwisy internetowe marki UnimilUnimil rozpoczyna promocję własnych serwisów internetowych. Realizacją kampanii reklamowych w Internecie zajmie się firma Novem.
0 1 0 0 0 15.07.2008Bakalie Studio Brandingowe na konferencji Face to Face 2008Bakalie Studio Brandingowe zostało zaproszone do wzięcia udziału w projekcie „Face to Face. Poland meets Germany 2008“– promocji polskiego designu i architektury, który będzie miał miejsce 24 października 2008 roku w Ludwigsburgu k. Stuttgartu.
0 1 0 0 0 15.07.2008S4 dla Focus ParkuAgencja Reklamowa S4 S.A., która z firmą Parkridge Retail Poland współpracuje już od 4 lat poszerzyła zakres obsługi tego klienta o działania obejmujące aktywności PR oraz eventowe. Działania realizowane przez nową komórkę S4 związane są z planowanym otwarciem galerii rozrywkowo-handlowej Focus Park w Zielonej Górze.
0 1 0 0 0 15.07.2008Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię Peugeot 207W prasie, radiu, telewizji oraz internecie trwa aktualnie przygotowana przez Euro RSCG Warsaw kampania reklamowa Peugeot 207 w limitowanej serii nice.
0 1 0 0 0 15.07.2008Raport Mobile Multimedia 2008Agencja marketingu mobilnego Telecom Media właśnie opublikowała drugą edycję raportu o polskim rynku cyfrowej rozrywki komórkowej – Mobile Multimedia 2008. Raport przedstawia profil użytkownika telefonu komórkowego oraz stan rynku multimediów w wielu przekrojach – wg operatorów, producentów telefonów komórkowych oraz konsumentów. Wyniki raportu obalają niektóre z popularnych stereotypów m.in. ten, że główną grupą odbiorców cyfrowej rozrywki są dzieci i nastolatki. Bogaty jest także w ciekawe wnioski, jak np.: konsumenci Ery są najmniej multimedialni a najwięcej gier Java pobierają klienci Play.