0 1 0 0 0 17.03.2008Great Open House promuje Kate MossAgencja Great Open House zrealizowała dla Coty kolejny event promujący nowy zapach Kate Moss. Agencja stworzyła koncept akcji, materiały kreatywne wspierające wydarzenie, była również odpowiedzialna za organizację przedsięwzięcia.
0 1 0 0 0 17.03.2008Blue Angels dla Betssom.comAgencja Blue Angels podpisała z Betssom.com umowę dotyczącą kompleksowej obsługi reklamowej. Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem było zorganizowanie eventu dla partnerów, użytkowników serwisu oraz kibiców skoków narciarskich podczas Pucharu Świata w Zakopanem. Obecnie opracowywana jest kampania wizerunkowa dla marki Betsson.com.
0 1 0 0 0 17.03.2008Samsung Q45 na nośnikach Braughman MediaBraughman Media, agencja reklamy OOH realizuje w marcu reklamę dla Samsung. Premierowa ekspozycja, u zbiegu Rynku Głównego i ul. Świdnickiej jest największą, prawie 600 metrową lokalizacją out oh home we Wrocławiu. Wielkoformatowa siatka jest elementem ogólnopolskiej kampanii, wspierającej promocje notebooka Samsung Q45.
0 1 0 0 0 17.03.2008Akcja społeczna „Umierać po ludzku”W poniedziałek, 17 marca rusza nowa akcja społeczna „Gazety Wyborczej” i Fundacji Hospicyjnej „Hospicjum to też życie”. Działania pod hasłem „Umierać po ludzku” mają przybliżyć czytelnikom temat umierania, wspomóc hospicja i promować wolontariat.
0 1 0 0 0 17.03.2008Agencja reklamowa InCiti podejmuje współpracę z firmą 100procentAgencja reklamowa InCiti wraz z firmą 100procent zajmującą się produkcją filmową oraz telewizyjną podpisały porozumienie o strategicznej współpracy. Warunki współpracy zawarte w podpisanej umowie mają zapewnić dynamiczny rozwój obydwu firm poprzez wykorzystanie efektów kooperacji w dotychczasowych sektorach działania.
0 1 0 0 0 17.03.2008Nowe realizacje Grupy PTRAgencja interaktywna Grupa PTR zaprezentowała w ostatnim czasie kilka nowych realizacji.
0 1 0 0 0 17.03.2008Londyn okiem Londoneyetv.comNa rynku polskich mediów w Wielkiej Brytanii od pewnego czasu dzieje się dużo. Jedni przychodzą jedni odchodzą, lecz generalnie robi się coraz ciaśniej i ciekawiej. Od trzech miesięcy w Internecie można oglądać materiały zamieszczane na stronie londoneyetv.com, ludzie, którzy się za tym kryją opowiadają, że jest to pierwszy Polski Portal Multimedialny na Wyspach i że chcą dokonać wielkich zmian.
0 1 0 0 0 14.03.2008Jaki jest dzisiaj polski konsument?Polskie społeczeństwo się starzeje – najszybciej rośnie grupa 65+ (osoby powyżej 65. roku życia). Według prognozy demograficznej GUS w 2010 roku ponad 42% ogólnej polskiej populacji będą stanowiły osoby w wieku powyżej 45. roku życia, a w 2025 roku już połowa społeczeństwa będzie w tym wieku.
0 1 0 0 0 14.03.2008Polak na zakupach w Światowym Dniu KonsumentaCena, wygoda użytkowania oraz jakość wykonania i wygląd są czynnikami najczęściej branymi pod uwagę przez Polaków przy zakupie odzieży i obuwia. Mężczyźni w większym stopniu rozważają przesłanki racjonalne zakupu, natomiast kobiety ulegają czynnikom estetycznym – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie sieci Fashion House Outlet Centre.
0 1 0 0 0 14.03.2008Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych „Hitem Roku”Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał tytuł Hit Roku oraz Rekomendację Gazety Bankowej w kategorii Rozwiązanie informatyczne w organizowanym przez ten tygodnik konkursie dla instytucji finansowych.