0 1 0 0 0 7.04.2008Ströer Out-of-Home Media wprowadza nośniki infoscreenStröer Out-of-Home Media, jedna z największych firm reklamy zewnętrznej, rozpoczęła montaż infoscreenów na stacjach warszawskiego metra. To medium łączące funkcję telewizji, outdooru i Internetu. Łącznie pojawią się 23 nośniki reklamowe.
0 1 0 0 0 4.04.2008Wizz Air oraz British AirlinesI nagrodzone w badaniach Gold Standard 2008W marcu 2008 OBOP na zlecenie MMT Management przeprowadził badania dotyczące satysfakcji klientów z usług linii lotniczych. W wyniku badania, wyróżnienie GoldStandard otrzymały Wizz Air oraz British Airways.
0 1 0 0 0 4.04.2008Biuro reklamy Multikina zajmie się sprzedażą w kinie AtlanticBiuro reklamy Multikina zajmie się sprzedażą w kinie Atlantic. Od 1998 r. sprzedaż reklam w kinie Atlantic z przerwami prowadziła firma Best Marketing & Promotion Agency.
0 1 0 0 0 4.04.2008Kasztelan Niepasteryzowane wraca na rynekMarka Kasztelan z portfela Carlsberg Polska po raz kolejny wprowadza na rynek limitowaną serię piwa - Kasztelan Niepasteryzowane. Równocześnie z ponownym pojawieniem się Kasztelana Niepasteryzowanego na rynku rozpocznie się kampania outdoorowa wykorzystująca hasło "Dziś świeże z browaru", realizowana na obszarze województwa kujawsko – pomorskiego i mazowieckiego.
0 1 0 0 0 4.04.2008DBM Polska rozszerza swoje usługi o doradztwo z zakresu Corporate CommunicationsDBM Polska, przedstawiciel amerykańskiej DBM specjalizującej się w Executive Outplacement, Executive Coaching oraz doradztwie związanym ze zmianami w organizacjach, powołała w swoich strukturach wyspecjalizowany DBM PR Team.
0 1 0 0 0 4.04.2008Festiwal Przedsiębiorczości BOSS w KielcachW dniach 7-9 kwietnia w Kielcach odbędzie się Festiwal Przedsiębiorczości BOSS. Jest to już piąta edycja ogólnopolskiego projektu organizowanego przez Studenckie Forum Business Centre Club. Głównym partnerem regionalnym w Kielcach jest Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua.
0 1 0 0 0 4.04.2008Percepcja reklamy a pozycjonowanie marki motoryzacyjnej8 kwietnia 2008r. o godzinie 10.30 w Pałacu Prymasowskim w Warszawie, rozpocznie się spotkanie Instytutu Cityboard Media, dedykowane branży motoryzacyjnej. Analizie poddane zostaną kreacje outdoorowe firm motoryzacyjnych w kontekście percepcji reklamy i pozycjonowania marki.
0 1 0 0 0 4.04.2008Mielonka zalewa InternetSpam to zjawisko stare jak świat, a przynajmniej niemal tak stare jak znany nam współcześnie Internet. 4 kwietnia obchodzimy okrągłą rocznicę wprowadzenia do powszechnego użytku tego, znienawidzonego przez większość użytkowników sieci, terminu. Dokładnie 15 lat temu narodził się „spam”.
0 1 0 0 0 4.04.2008Focus Advertising autorem wiosennej kampanii Parków Handlowych Inter IKEAAgencja Focus Advertising przygotowała wiosenną kampanię Parków Handlowych Inter IKEA pod hasłem „Wielki Wiosenny Wybór”.
0 1 0 0 0 4.04.2008„Gość Niedzielny” odświeża layoutOd najnowszego numeru „Gość Niedzielny” powiększył objętość o 16 stron. Więcej powierzchni zyskał grzbiet główny tygodnika, a program telewizyjny będzie ukazywał się w postaci szesnastostronicowego dodatku. Dzięki temu w tygodniku pojawi się znacznie więcej aktualnych wiadomości. Wprowadzono nowy dział nauka i gospodarka oraz strony poradnikowe.