0 1 0 0 0 4.07.2008Nowy system identyfikacji wizualnej marki Coca-Cola nagrodzony w CannesProjekt nowego systemu identyfikacji wizualnej zdobył pierwszą w historii nagrodę Design Grand Prix w Cannes. Firma otrzymała też Złote Lwy za spot radiowy Sprite'a „Last Girl on the Dance Floor”, nagrodę za nową, aluminiową butelkę Coca-Cola oraz dziewięć innych prestiżowych nagród Lions w różnych kategoriach.
0 1 0 0 0 4.07.2008Gala Gazety Bankowej18 czerwca „Gazeta Bankowa” po raz kolejny uhonorowała bankowców i banki podczas Gali Wręczenia Statuetek we wnętrzach Villi Foksal. Wydarzenie poprzedziła konferencja o tematyce „Banki o nadzorze” w Centrum Prasowym Foksal, zakończona panelem dyskusyjnym.
0 1 0 0 0 4.07.2008Nowe rozwiązania SAP w Kompanii Piwowarskiej: zarządzanie budżetami marketingowymiOd kwietnia br. producent Tyskiego i Lecha korzysta z przygotowanego wspólnie z BCC rozwiązania Wallet. Nowa funkcjonalność wspiera menedżerów finansów i marketingu w efektywnym wydatkowaniu środków na marketing.
0 1 0 0 0 4.07.2008PMPG inwestuje w sportPlatforma Mediowa Point Group podpisała porozumienie inwestycyjne z właścicielem firmy NaMaxa Sp. z o.o. dotyczące rozszerzenia działalności Grupy Kapitałowej PMPG o prowadzone przez firmę NaMaxa usługi w zakresie marketingu sportowego. Porozumienie przewiduje opcję objęcia większościowego pakietu udziałów w spółce NaMaxa, którą PMPG może zrealizować do końca roku 2008. PMPG w ten sposób chce dynamicznie wejść na rozwijający się rynek marketingu sportowego w Polsce.
0 1 0 0 0 4.07.2008Rekordowy wynik kanałów z pakietu At MaxWe wtorek, 1 lipca kanały tematyczne z pakietu At Max, z oferty domu sprzedaży At Media, osiągnęły 11,8 procent udziału w rynku telewizyjnym.
0 1 0 0 0 4.07.2008Gadu-Gadu z FantąNa platformie Gadu-Gadu ruszyła kampania promocyjna napojów Fanta. Wraz z nią uruchomiona została nowa funkcjonalność - Fanta Flirt, dostępna na portalu MojaGeneracja.pl. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom wraz z działem interaktywnym Next oraz agencja interaktywna K2.
0 1 0 0 0 3.07.2008Zoom Advertising zmienia siedzibęAgencja Zoom Advertising zmieniła siedzibę. Z biura na Solcu przeniosła się do willi przy Alei Wilanowskiej 259a.
0 1 0 0 0 3.07.2008Agencja Young & Rubicam odpowiedzialna za kampanię dla marki DanacolKampania reklamowa przygotowana przez agencję Y&R wspiera wprowadzenie nowego produktu mlecznego Danacol.
0 1 0 0 0 3.07.2008Energetyzujący projekt ProfensivyZespół agencji reklamowej Profensiva z Trójmiasta podjął się stworzenia marki napoju energetycznego First Aid, który pojawił się na półkach sklepowych wraz z początkiem sezonu letniego. Zakres działań zespołu kreatywnego obejmował stworzenie nazwy produktu, projekt jego etykiety, materiałów POS i witryny internetowej.
0 1 0 0 0 3.07.2008Brainshop U-boot tworzy dział EcoMarketinguBrainshop U-boot, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, stworzył dział EcoMarketingu. Za koordynację pracy działu oraz wdrażanie nowych narzędzi EcoMarketingu odpowiada Karol Spława-Neyman.