0 1 0 0 0 8.09.2008MPG obsłuży budżet mediowy Hugo Boss w PolsceMPG od początku 2009 będzie obsługiwało w Polsce komunikację wszystkich produktów Hugo Boss z wyłączeniem perfum oraz kosmetyków, których marketingiem zajmuje się Procter & Gamble.
0 1 0 0 0 8.09.2008Pentor Research International zmienia identyfikację wizualnąPentor Research International zmienia identyfikację wizualną. Jest to część globalnej zmiany, jaka nastąpiła w międzynarodowej sieci badawczej Research International, której Pentor jest integralną częścią
0 1 0 0 0 8.09.2008Niceday dla sieci aptek Kwiaty PolskieŁódzka Agencja Reklamowa Niceday opracowała materiały promocyjno-informacyjne dla programu lojalnościowego "Bukiet nagród" dla sieci aptek Kwiaty Polskie. Program działa od sierpnia 2008.
0 1 0 0 0 8.09.2008Detektywi i martwe ciała – niestandardowe akcje promujące wrześniową ramówkę NBC UniversalW poniedziałkowe popołudnie na ulicach Warszawy niespodziewanie pojawił się amerykański patrol policyjny rodem z holywoodzkich filmów o gangsterach. Para przystojnych umundurowanych mężczyzn, spacerując ulicami miasta informowała przechodniów o najnowszej ofercie programowej kanału Hallmark Channel.
0 1 0 0 0 8.09.2008Rusza Akademia Komunikacji MarketingowejZ inicjatywy najważniejszych organizacji branżowych na jesieni bieżącego roku rozpoczyna działalność Akademia Komunikacji Marketingowej. Jej założycielami są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
0 1 0 0 0 5.09.2008Letnia kampania promocyjna „EkspresJa Redd’s”Od 1 sierpnia do połowy września będzie trwać letnia kampania promocyjna pod nazwą EkspresJa Redd’s, której motto brzmi „Wyraź siebie i odkryj swoje pasje”.
0 1 0 0 0 5.09.2008Money.pl zainwestuje milion złotych w wybrany projekt internetowyW internecie jest jeszcze wiele miejsca dla nowych produktów i usług. Jednak sam pomysł to za mało, by stworzyć rentowy biznes. Dla młodych, kreatywnych ludzi barierą jest często brak kapitału na rozpoczęcie działalności. Money.pl wychodzi im na przeciw i oferuje inwestycję w najlepsze pomysły.
0 1 0 0 0 5.09.2008BarCamp 7.1 we wrześniuNa koniec sezonu urlopowo-wakacyjnego odbędzie się pierwsze z cyklicznych spotkań BarCamp 7.1.
0 1 0 0 0 5.09.2008Najmniejszy billboard w PolsceNa jednym z budynków przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie stanął najmniejszy billboard w Polsce. Mieszkańcy stolicy mogą zobaczyć to małe i tajemnicze dzieło przez lunetę znajdującą się w pobliżu Cepelii, przy rondzie im. Romana Dmowskiego.
0 1 0 0 0 5.09.2008Jak Pixar pielęgnuje kreatywność zespołową (Harvard Business)E. Catmull, How Pixar Fosters Collective Creativity, "Harvard Business", wrzesień 2008Ed Catmull (współzałożyciel firmy Pixar, prezes studiów animacji Pixara i Disneya) opowiada o rzeczach, w których tkwi siła jego firmy: misji, stosunku do współpracowników, rozumieniu twórczości, a także o talencie i technologii.