0 1 5.09.2008BarCamp 7.1 we wrześniumarketing internetowy TweetNa koniec sezonu urlopowo-wakacyjnego odbędzie się pierwsze z cyklicznych spotkań BarCamp 7.1.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54842 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.09.2008Najmniejszy billboard w PolsceNa jednym z budynków przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie stanął najmniejszy billboard w Polsce. Mieszkańcy stolicy mogą zobaczyć to małe i tajemnicze dzieło przez lunetę znajdującą się w pobliżu Cepelii, przy rondzie im. Romana Dmowskiego.
0 1 0 0 0 5.09.2008Jak Pixar pielęgnuje kreatywność zespołową (Harvard Business)E. Catmull, How Pixar Fosters Collective Creativity, "Harvard Business", wrzesień 2008Ed Catmull (współzałożyciel firmy Pixar, prezes studiów animacji Pixara i Disneya) opowiada o rzeczach, w których tkwi siła jego firmy: misji, stosunku do współpracowników, rozumieniu twórczości, a także o talencie i technologii.
0 1 0 0 0 5.09.2008Healthway prowadzi kampanię „Wyprzedź jesienny atak astmy”Agencja marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications rozpoczęła kampanię społeczną „Wyprzedź jesienny atak astmy”.
0 1 0 0 0 5.09.2008Wrześniowa kampania reklamowa Orange IMAXWraz z początkiem września sieć kin Orange IMAX rozpoczęła kampanię reklamową promującą dwie najnowsze produkcje wykonane w technologii 3D: „Dinozaury żyją” oraz „Dinozaury. Giganty Patagonii”. Dodatkowo, działania mają na celu poinformowanie konsumentów o tzw. IMAX Day, w czasie którego można kupić tańsze bilety na seanse.