0 1 0 0 0 5.09.2008Jak Pixar pielęgnuje kreatywność zespołową (Harvard Business)E. Catmull, How Pixar Fosters Collective Creativity, "Harvard Business", wrzesień 2008Ed Catmull (współzałożyciel firmy Pixar, prezes studiów animacji Pixara i Disneya) opowiada o rzeczach, w których tkwi siła jego firmy: misji, stosunku do współpracowników, rozumieniu twórczości, a także o talencie i technologii.
0 1 0 0 0 5.09.2008Healthway prowadzi kampanię „Wyprzedź jesienny atak astmy”Agencja marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications rozpoczęła kampanię społeczną „Wyprzedź jesienny atak astmy”.
0 1 0 0 0 5.09.2008Wrześniowa kampania reklamowa Orange IMAXWraz z początkiem września sieć kin Orange IMAX rozpoczęła kampanię reklamową promującą dwie najnowsze produkcje wykonane w technologii 3D: „Dinozaury żyją” oraz „Dinozaury. Giganty Patagonii”. Dodatkowo, działania mają na celu poinformowanie konsumentów o tzw. IMAX Day, w czasie którego można kupić tańsze bilety na seanse.
0 1 0 0 0 5.09.2008Rusza nowa kampania marki Sharp w PolsceZ początkiem września ruszyła kampania reklamowa marki Sharp. Będzie ona największą jak dotąd kampanią prowadzoną przez firmę w Polsce. Swym zasięgiem obejmie prasę, telewizję, outdoor oraz internet.
1 1 0 0 0 5.09.2008Kolejna odsłona kampanii „Jest Crunchips, jest impreza!”Just jest autorem najnowszego 15-sekundowego spotu telewizyjnego dla marki Crunchips. Jest to kolejna odsłona rozpoczętej w 2006 roku kampanii pod hasłem, które stało się również claimem marki: "Jest Crunchips, jest impreza!".
0 1 0 0 0 5.09.2008Communication Unlimited wspiera PR Statoil PolskaAgencja Communication Unlimited od września 2008 wesprze działania PR dla Statoil Poska.
0 1 0 0 0 5.09.2008National Geographic Channel promuje program „Rozbiórka na wielką skalę”Specjalnie zaprojektowana konstrukcja symbolizująca budynek w trakcie rozbiórki, stanie 6 września w centrum Warszawy. Tego samego dnia, wieczorem nastąpi oficjalne zamknięcie stadionu w celu przygotowania do największej rozbiórki budowli w Polsce – czyli rozbiórki Stadionu Dziesięciolecia.
0 1 0 0 0 4.09.2008Fiorello.pl nowym klientem Edelman PolskaSklep internetowy Fiorello.pl został nowym klientem agencji Edelman Polska. Zadaniem agencji jest bieżące doradztwo komunikacyjne oraz przygotowanie strategii komunikacji portalu.
0 1 0 0 0 4.09.2008Lewis PR dla 3comAgencja Lewis PR rozpoczęła współpracę z firmą 3com. Współpraca pomiędzy firmami obejmuje przede wszystkim relacje z mediami oraz opracowanie strategii i planu komunikacji 3com w Polsce i Czechach.
0 1 0 0 0 4.09.2008UPS udostępnia „Widget UPS”UPS udostępnia nowe oprogramowanie - Widget UPS upraszczający procedurę wysyłki i umożliwiający podgląd statusu wysłanych paczek. Jego wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa.