0 1 0 0 0 17.10.2008Schulz zaplanował kampanię dla CerutinuAgencja reklamowa Schulz zaplanowała strategię mediową dla jesiennej kampanii marki Cerutin - leku OTC z portfolio firmy Polfarmex.
0 1 0 0 0 17.10.2008Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2008Wybrano najlepsze biuletyny firmowe roku 2008.
0 1 0 0 0 17.10.2008Ideo HR rekrutuje dla branży marketingu i reklamyWystartowała firma Ideo HR – butik personalny wyspecjalizowany w usługach Human Resources dla sektora marketingu, reklamy i Public Relations.
0 1 0 0 0 16.10.2008Najefektywniejsze kampanie 2008 roku – nominacje do EFFIE AwardsRozstrzygnięcie Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 odbędzie się już 3 listopada 2008 podczas uroczystej Gali w Teatrze Wielkim.
0 1 0 0 0 16.10.2008WizzAir na nośnikach Taxi-Ad PolskaW połowie października 2008 roku ruszyła kampania reklamowa WizzAir w czterech większych miastach Polski: Trójmieście, Krakowie, Katowicach (GOP) i Poznaniu.
0 1 0 0 0 16.10.2008INFOR Ekspert rozdaje iPhony w zamian za hasło dla swoich produktówPonad 200 nagród wśród których są m.in. iPhony, palmtopy, czy nawigacje przygotował INFOR Ekspert dla kreatywnych czytelników. Najciekawsze hasła mają być wykorzystane przez poszczególne tytuły w działaniach promocyjnych.
0 1 0 0 0 16.10.2008„Danie w 5 minut” marki Winiary w serialu „Pitu Pitu”Od połowy września „Danie w 5 minut” marki Winiary zaprasza na kolejne odcinki internetowego serialu „Pitu Pitu” prezentowanego na www.pitupitu.tivi.pl.
0 1 0 0 0 16.10.2008AdAction wyłącznym partnerem IGA Worldwide w PolscePolska dołączyła do czołówki światowego przemysłu reklamy w rozrywce. Stało się to za sprawą umowy podpisanej między największą siecią reklamy w grach, IGA Worldwide, a firmą AdAction, specjalizującą się w wykorzystaniu gier w działaniach marketingowych.
0 1 0 0 0 16.10.2008Spoters 2008 – nagrody dla najbardziej lubianych spotów reklamowychRozpoczyna się drugi etap konkursu Spoters 2008, w którym Interaktywny Instytut Badań Rynkowych zbada preferencje młodzieży dotyczące spotów reklamowych. W pierwszej fazie do konkursu zgłoszonych zostało ponad 130 spotów. Spośród nich reprezentatywna grupa młodych ludzi w wieku 13-29 lat nominowała swoje typy w pięciu konkursowych kategoriach.