0 1 0 0 0 16.01.2009Hestia dla mediów w pełni multimedialnaBiuro Prasowe Grupy Ergo Hestia wzbogaciło się o pliki mp3 oraz filmy z wypowiedziami ekspertów dostarczane mediom w formacie dostosowanym do indywidualnych potrzeb.
0 1 0 0 0 16.01.2009Grupa Telemarketingowa SMB organizuje konkurs „Telemarketer roku”Grupa Telemarketingowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego organizuje konkurs „Telemarketer roku”. Jego celem jest poprawienie wizerunku zawodu telemarketera oraz integracja branży.
0 1 0 0 0 16.01.2009Rusza kampania reklamowa Samsung PixonRusza kampania telefonu komórkowego Samsung Pixon pod hasłem „Życie zaskakuje. Uchwyć to”. Kampania obejmie telewizję, prasę, Internet oraz outdoor.
0 1 0 0 0 16.01.2009Impactor po raz XI: konkurs, konferencja i rocznikJuż wkrótce XI edycja Impactora, konkursu na najbardziej podziwiane firmy i osoby mediów i reklamy. Laureatów tegorocznej edycji poznamy 25 lutego na uroczystej gali.
0 1 0 0 0 16.01.2009Świat Książki i FreshMail nawiązują współpracęKsięgarnia Świat Książki wybrała system FreshMail do obsługi kampanii e-mail marketingowych.
0 1 0 0 0 16.01.2009Przedłużenie terminu składania wniosków do Konkursu „Teraz Polska”Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego informuje, że do dnia 30. stycznia 2009r. przedłuża termin przyjmowania zgłoszeń do bieżącej edycji Konkursu „Teraz Polska”.
0 1 0 0 0 16.01.2009Pracownia Kreatywna Time 100% zaadaptowała kampanię TV marki Cerabit na potrzeby radia12 stycznia, w Radiu ESKA rozpoczęła się akcja specjalna zaprojektowana dla i na potrzeby marki Cerabit (Sun-Farm Sp. z o.o.). Akcja potrwa do 1 lutego i będzie obecna w weekendowym paśmie „Moja 10-ka Hitów” oraz w internecie i na platformie telewizyjnej ESKA TV.
0 1 0 0 0 16.01.2009United PR promuje Kokos.plAgencja United PR rozpoczęła współpracę z portalem pożyczek społecznościowych Kokos.pl
0 1 0 0 0 15.01.2009Eskadra Publica nadal dla ExpanderaExpander kontynuuje w roku 2009 współpracę z agencją public relations Eskadra Publica. Zakres współpracy obejmuje działania PR ze szczególnym naciskiem na media relations.
0 1 0 0 0 15.01.2009Miasto Przemyśl prowadzi kampanię promocyjną stoków narciarskichMiasto Przemyśl prowadzi aktywną kampanię promocyjną stoków narciarskich. Billboardy o wymiarach 5mx2m przygotowała agencja reklamowa Dobra Nasza.