0 1 0 0 0 19.01.2009S4 dla marki GattaAgencja Reklamowa S4 rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi PR z Gattą. Zadaniem Agencji jest promocja wiosennej kolekcji marki i planowanych przez nią nowych przedsięwzięć marketingowych.
0 1 0 0 0 19.01.2009Agencja CzteryCzwarte buduje komunikację nowej marki Dax CosmeticsDax Cosmetics wprowadza nową markę kosmetyków Yoskine 40+. Kreację komunikacji wizerunkowo - produktowej przygotował dział Opium Red w strukturze Agencji Reklamowej CzteryCzwarte. Twórcą nazwy - Yoskine - jest również Agencja CzteryCzwarte. Projekt realizowany jest w rezultacie wygranego przetargu.
0 1 0 0 0 19.01.2009Ekspansja punktów sprzedaży pudełek prezentowych WonderboxKolejne dwa punkty w których można nabyć pudełka prezentowe Wonderbox, to La Beaute - Hair & SPA w Poznaniu, a także Traffic Club w Centrum Handlowym Arkady Wrocławskie we Wrocławiu.
0 1 0 0 0 19.01.2009Piotr Kupicha też czyta do poduszkiAby dowiedzieć się co czyta lider zespołu Feel, a także inne polskie gwiazdy wystarczy włączyć się do akcji „Czytanie do poduszki” organizowanej przez portal Edukacyjny Kraków oraz firmę Faro.
0 1 0 0 0 19.01.2009Stereomatic Agency Group organizuje Green Szczecin FestivalFirma Stereomatic Agency Group złożyła w Urzędzie Miejskim w Szczecinie projekt nowego wydarzenia kulturalno – ekologicznego o nazwie Green Szczecin Festival. Impreza planowana jest w dniach 5-7 czerwca br. Jak zapowiadają organizatorzy, ma być czymś więcej niż kolejnym festiwalem. Wydarzenie składać się będzie z części związanej z ekologią oraz części muzycznej.
0 1 0 0 0 16.01.2009Progress Raymond nową strukturą w grupie Young & Rubicam BrandsW obrębie Young&Rubicam Brands powstała nowa komórka Progress Raymond, którą kieruje Piotr Grabarczyk. Nowa, wyspecjalizowana struktura zajmuje się wspomaganiem procesów kreatywnych, tworzeniem krótkich form animowanych, kompozycją oraz projektami 3D i produkcją reklam telewizyjnych.
0 1 0 0 0 16.01.2009Data Solutions zwycięża w przetargu Dr OetkerAgencja Data Solutions zdobyła budżet firmy Dr Oetker. Przetarg dotyczył działań z zakresu marketingu relacji w obszarze wsparcia sprzedaży w handlu tradycyjnym.
0 1 0 0 0 16.01.2009Money.pl ogłosił komu da „Milion na Start-up”iBroker.pl – broker ogłoszeń internetowych - to pomysł, który spółka Money.pl wybrała w akcji „Milion na Start-up”. Jego pomysłodawcy - Maciej Białek i Mateusz Sowa zyskają wsparcie finansowe i merytoryczne.
0 1 0 0 0 16.01.2009Hestia dla mediów w pełni multimedialnaBiuro Prasowe Grupy Ergo Hestia wzbogaciło się o pliki mp3 oraz filmy z wypowiedziami ekspertów dostarczane mediom w formacie dostosowanym do indywidualnych potrzeb.
0 1 0 0 0 16.01.2009Grupa Telemarketingowa SMB organizuje konkurs „Telemarketer roku”Grupa Telemarketingowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego organizuje konkurs „Telemarketer roku”. Jego celem jest poprawienie wizerunku zawodu telemarketera oraz integracja branży.