Espresso - Strona 3798 z 5499 - Marketing przy Kawie

Espresso

28 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2009

Kreatywni PR-owcy

Po raz pierwszy w polskiej edycji konkursu Young Lions organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciela Cannes Lions w Polsce, mogą wziąć udział młodzi pracownicy agencji Public Relations. Specjalnie dla nich we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations została utworzona kategoria „PR”. Do rywalizacji firmy mogą zgłaszać dwuosobowe zespoły, składające się z osób, które nie przekroczyły 28 roku życia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2009

Dlaczego komputery nie pokonają „tych żółtych karteczek” (Forbes)

L. Gomes, Why Computers Can't Kill Post-Its, "Forbes", 22.01.2009

Setki najróżniejszych programów z harmonogramami, "przypominaczy" w telefonach, zaplanowanych powiadomień... A i tak wszystkie one przegrywają swoją biurową bitwę ze zwykłymi (niezwykłymi!) post-itami. Bo to właśnie karteczki odpowiadają najbardziej naszym potrzebom - zapisujemy to, co chcemy (bez konieczności uzupełniania często zbędnych, wymuszanych przez program informacji), gdzie chcemy (na drzwiach, na monitorze itp.) i kiedy chcemy (nie czekając na uruchomienie się urządzenia).

27 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.01.2009

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji.

Poprzednie Następne