0 1 0 0 0 15.01.2009Niblo dla AP EdukacjiAgencja interaktywna Niblo rozpoczęła współpracę z AP Edukacja - ogólnopolską siecią szkół i placówek oświatowych.
0 1 0 0 0 15.01.2009Ekrany LED przy stokach narciarskichFirma City Service z Krakowa uruchomiła pierwszą w Polsce sieć ekranów w technologii cyfrowej LED przy wiodących stacjach narciarskich Polski.
0 1 0 0 0 15.01.2009Schulz zmienia siedzibęZ początkiem stycznia agencja Schulz zmieniła swoją siedzibę. Biuro firmy mieści się obecnie w budynku przy ulicy Radzikowskiego 56, w Krakowie.
0 1 0 0 0 15.01.2009Côte d’Or – nowa marka Kraft Foods na polskim rynkuW połowie stycznia rozpocznie się kampania wspierająca wejście na polski rynek marki Côte d’Or.
0 1 0 0 0 15.01.2009FireFly Creation dla marki WiniaryAgencja FireFly Creation, należąca do Grupy FireFly, rozpoczęła dla marki Winiary promocję konsumencką pod hasłem „Kochanie przez gotowanie”.
0 1 0 0 0 15.01.2009Polishwords promuje startupyPolishwords postanowiło zrobić krok w celu promowania nowych, przydatnych stron internetowych. Nowa kategoria - "Prezentacja nowych stron internetowych" to dział, do którego będą trafiać 5 minutowe filmy na temat startupów.
0 1 0 0 0 15.01.2009Słodkie Upominki dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej PomocySłodkie Upominki - firma specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych - już po raz kolejny wsparła Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Na 17. edycję przygotowano 100 tysięcy lizaków.
0 1 0 0 0 15.01.2009Nowe nośniki w ofercie Fbox MediaFbox Media wprowadza do oferty swoich nośników dwie nowe powierzchnie reklamowe w Krakowie.
0 1 0 0 0 15.01.2009Polymus Integrated Communication rozpoczął współpracę z Polski Lek S.A.Polymus Integrated Communication rozpoczął współprace z Polski Lek S.A. opracowując kampanię prasową dla marki Plusssz Active.
0 1 0 0 0 15.01.2009Domeny internetowe w 2008 roku – raport NASK13 stycznia br. NASK (rejestr domen .PL) opublikował raport, podsumowujący polski rynek domenowy w 2008 roku. Wszelkie spekulacje i przecieki zostały wreszcie ucięte i każdy mógł zapoznać się z dokładnymi statystykami.