0 1 0 0 0 15.01.2009Behavioral targeting a płeć (ClickZ)V. Chen, Behavioral Targeting and the Gender Divide, "ClickZ", 14.01.2009Różnice biologiczne, różnice w wychowaniu, różne role społeczne - wszystko to ma wpływ na zjawisko określane mianem różnic międzypłciowych. Oczywiste zatem jest, że kobiety i mężczyźni stanowią zupełnie różne grupy docelowe dla marketerów.Dla ewentualnych sceptyków i dla usystematyzowania - krótkie przypomnienie najważniejszych rzeczy.
0 1 0 0 0 15.01.2009Money.pl inwestuje w Interaktywnie.comInternetowy serwis branżowy Interaktywnie.com pozyskał inwestora strategicznego - portal finansowy Money.pl - który objął 70 proc. udziałów w powołanej na potrzeby współpracy spółce.
0 1 0 0 0 15.01.2009Orlen rozpoczyna promocję sieci kącików gastronomicznych Stop CafeZ dniem 12 stycznia 2009 roku ruszyła nowa akcja promocyjna "Zapraszamy My stawiamy". Każdy z klientów, który dokona jednorazowego zakupu usług i/lub produktów pozapaliwowych na stacjach Orlen za kwotę co najmniej 25 złotych brutto (nie dotyczy paliw, w tym LPG), otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci kubka aromatycznej kawy.
0 1 0 0 0 15.01.2009GE Money Bank i Bank BPH – przetarg na kampanię reklamowąGE Money Bank i Bank BPH zaprosiły sześć wyselekcjonowanych agencji reklamowych do przetargu na obsługę w zakresie komunikacji reklamowej w związku z planowanym na trzeci kwartał 2009 roku połączeniem Banków.
0 1 0 0 0 14.01.2009Specjalna przesyłka z DHL ExpressDHL Express (Poland) doręczył do warszawskiej restauracji Hard Rock Cafe Warsaw gitarę Johna Entwistle’a, basisty słynnego zespołu The Who, jednego z najbardziej wpływowych gitarzystów w historii światowego rock’n’rolla.
0 1 0 0 0 14.01.2009Just dla nowej marki Miasta PoznańJust wygrał ogłoszony w grudniu 2008 roku przetarg na opracowanie i realizację kampanii wprowadzającej nowy logotyp i claim dla marki Miasta Poznań.
0 1 0 0 0 14.01.2009Rusza nowa kampania Maoam12 stycznia ruszyła pierwsza w tym roku kampania reklamowa Maoam. Przez najbliższe cztery tygodnie w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych zobaczyć można spot Maoam Breakdance. Wsparcie kampanii stanowią działania prowadzone w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 14.01.2009Jak pozyskać klienta w branży reklamowej?Już za niespełna miesiąc odbędzie się 5-ta edycja targów RemaDays.
0 1 0 0 0 14.01.2009Link PR dla Banku Drugiej RękiAgencja Link PR poprowadzi kampanię „Daj rzeczom Drugie Życie” dla Stowarzyszenia Bank Drugiej Ręki. Celem projektu jest zachęcenie przedsiębiorców oraz osoby prywatne do przekazywania sprawnych, ale nieużywanych już przedmiotów (m.in. sprzęt IT, RTV oraz meble) organizacjom działającym non profit.PR dla Banku Drugiej Ręki
0 1 0 0 0 14.01.2009Lis, Kurski, Lisicki, Zaremba w „Tygodniku Powszechnym”Czy należy bić alarm dla mediów? W zorganizowanej przez „Tygodnik Powszechny” dyskusji wzięli udział najważniejsi polscy publicyści: Tomasz Lis (TVP), Jarosław Kurski („Gazeta Wyborcza”), Paweł Lisicki („Rzeczpospolita”) i Piotr Zaremba („Dziennik”).